۰ نفر

رونمایی مکس موتور از دو خودروی جدید در نمایشگاه بین‌المللی تهران

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰
کد خبر: 635960
رونمایی مکس موتور از دو خودروی جدید در نمایشگاه بین‌المللی تهران

در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران شرکت مکس موتور از دو خودروی کراس اور جدید خود با نام تیارا و پیکاپ کلوت اتوماتیک رونمایی کرد.

اقتصادآنلاین-پرهام کریمی؛ تیارا نام این خودروی کراس اور ۷ نفره خانوادگی است که با با موتور توربوشارژ و گیربکس ۶ دنده اتومات، با استاندار آلایندگی یورو۵ به بازار خودروی کشور عرضه خواهد شد. این خودرو تمام استانداردهای ۸۵ گانه را به خوبی گذرانده است و تعداد پنج هزار دستگاه از آن در سال ۱۴۰۱ عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش مکث موتور نسخه اتوماتیک خودروی پیکاپ، کلوت را هم رونمایی کرد.

 

1

2

مهندس بابک وطن‌خواه، مدیر عامل شرکت مکس موتور در این مراسم از تیارا، محصول جدید مکس موتور و نسخه اتوماتیک پیکاپ کلوت را رونمایی کرد. وی همچنین خبر از رونمایی خودروی برقی در آینده ای نزدیک داد.

 

3

 

 

4

مهدی عسگری، عضو کمیسیون صنایع مجلس و نماینده استان البرز در مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی این خودرو نقش کشنده ها و خودروهای سنگین و نیمه سنگین را در صنعت خودرو کشور بسیار مهم دانست. او همچنین مشکل اصلی مردم در این حوزه را نبود کیفیت و ایمنی دانست و واردات را تنها علاجی موقتی اعلام کرد.

به عقیده عسگری، مونتاژ و تولید داخل و افزایش دانش این حوزه به وسیله واردات را راهکار اساسی برون رفت از شرایط نابسمان صنعت خودرو دانست.