۰ نفر

نتایج فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران (۱۷ اردیبهشت) / ثبت نام ۲۰۰ هزار مادر برای ۱۰هزار خودرو + لینک و جزییات

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹
کد خبر: 633535
نتایج فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران (۱۷ اردیبهشت) / ثبت نام ۲۰۰ هزار مادر برای ۱۰هزار خودرو + لینک و جزییات

با اعلامی رسمی ایران خودرو، ۱۹۶ هزار و ۵۵۱ مادر در ششمین مرحله فروش فوری ایران خودرو شرکت کردند. با توجه به ظرفیت ۱۰ هزار دستگاه خودرو در این مرحله، بازهم فروش بدون قرعه کشی ویژه مادران منتفی شد و اسامی نهایی پس از استعلام از سازمان ثبت احوال بر روی سایت فروش ایران خودرو قرار خواهد گرفت

به گزارش اقتصادآنلاین؛ ششمین مرحله فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران از یکشنبه هفته گذشته با عرضه ۵ محصول آغاز شد و تا روز پنجشبه ادامه داشت. در این مرحله ۵ خودروی پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU۷P، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU۷P، پژو پارس TU۵، پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته سقف قرمز (MC) با موتور TU۵P و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای عرضه شده بود.

بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از ۱۹ آبان سال ۱۴۰۰ باشد، می‌توانستند در این طرح ثبت نام کنند. هر چند گفته می شد که این طرح بدون قرعه کشی خواهد بود اما استقبال گسترده منجر شد که منتحبین طرح فروش فوری ویژه مادران نیز به صورت قرعه کشی انتخاب شوند. بر اساس آمارهای منتشر شده ۱۹۶ هزار و ۵۵۱ مادر در این مرحله ثبت نام کرده بودند. این در حالی است که ظرفیت اعلامی برای این مرحله ۱۰ هزار خودرو بود.

خودرو

ظرفیت

تعدا متقاضی

پژو 207 اتوماتیک سقف قرمز

1250

20,663

پژو 207 سقف شیشه‌ای

1750

24,036

پارس ELX

1800

31,589

پارس بنزینی XU7p

2350

34,987

پارس TU5

2850

85,276

 

با توجه به اینکه اعلام نتایج نهایی منوط به تایید مراجع ذی صلاح و استعلام از سازمان ثبت احوال می باشد، اسامی منتخبین نهایت 72 ساعت دیگر بر روی سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت.