۰ نفر

فروش فوق العاده ایران خودرو به مناسبت عید فطر آغاز شد + لینک و جزییات

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۱۳
کد خبر: 632317
فروش فوق العاده ایران خودرو به مناسبت عید فطر آغاز شد + لینک و جزییات

سی‌وهشتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود را در قالب فروش عادی و فروش ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت به مدت پنج روز آغاز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، گروه صنعتی ایران‌خودرو این هفته قصد دارد در آستانه عید سعید فطر، سی‌وهشتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود را در قالب فروش عادی و فروش ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت به مدت پنج روز تا پایان روز پنجشنبه اجرایی کند. در این طرح، پنج محصول پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU۷P، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU۷P، پژو پارس TU۵، پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته سقف قرمز (MC) با موتور TU۵P و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای عرضه خواهد شد.

متقاضیان طی این پنج روز فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند.  

فروش ویژه عید فطر

فروش ویژه عید فطر

مراسم قرعه‌کشی، شنبه هفته آتی ۱۷ اردیبهشت با حضور مراجع نظارتی به صورت زنده از طریق سایت رسمی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.