۰ نفر

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران (۱۱ اردیبهشت) + لینک و جزییات

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۰۸
کد خبر: 632224
ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران (۱۱ اردیبهشت) + لینک و جزییات

مرحله پنجم فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران از فردا با عرضه ۵ محصول آغاز خواهد شد و تا روز پنجشنبه ادامه می یابد. بر اساس قانون مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم به بعد آن ها پس از ۱۹ آبان ۱۴۰۰ باشد می توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ ایران خودرو مرحله پنجم فروش فوری خود ویژه مادران را به مناسب عید فطر با عرضه ۵ محصول با موعد تحویل سه ماهه برگزار می کند. بر اساس قانون حمایت از خانواده، مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم و مابعد آن ها پس از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ باشد، امکان ثبت نام در این مرحله را خواهند داشت. همچنین بر اساس این بخشنامه در صورتیکه تعداد متقاضیان مشمول بیش از ظرفیت باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می پذیرد.

در این مرحله خودروهای پژو پارس سال سفارشیELX، پژو پارس سال سفارشی، پژو پارس TU۵، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف قرمز و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای عرضه خواهد شد.

ایران خودرو (1)

این بخشنامه از یکشنبه مورخ ۱۱ اردیبهشت آغاز و تا روز پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام در این مرحله اقدام نمایند.