۰ نفر

نتایج فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران چه زمانی اعلام می شود؟ / ثبت نام ۳۰۷ هزار مادر برای چهار هزار خودرو

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۵۷
کد خبر: 630566
نتایج فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران چه زمانی اعلام می شود؟ / ثبت نام ۳۰۷ هزار مادر برای چهار هزار خودرو

مراسم قرعه کشی دومین مرحله فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران برگزار شد. در این مرحله ۳۰۹ هزار و ۶۸۱ نفر ثبت نام کردند. در نقطه مقابل تنها چهار هزار دستگاه در این مرحله عرضه شده بود.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ مرحله دوم فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران در سال ۱۴۰۱ با عرضه چهار خودرو هفته گذشته برگزار شد. بر اساس آمارهای منتشر شده، تعداد متقاضیان این طرح فروش ۳۰۶ هزار ۶۸۱ نفر بودند. در نقطه مقابل تنها چهار هزار دستگاه برای عرضه ارائه شده بود. به بیان دیگر به طور میانگین به ازای هر ۷۷ نفر متقاضی تنها یک خودرو برای عرضه وجود داشت. 

پژو پارسTU۵ با ۱۷۱ هزار و ۸۲۱ نفر بیش ترین و رانا پلاس با ۸هزار و ۷۷۶ نفر، کم‌ترین متقاضی را داشت. پژو پارس سال سفارشی و راناپلاس پانوراما نیز به ترتیب ۱۰۷هزار و ۸۷۲ نفر و ۱۸هزار و ۲۱۲ نفر متقاضی داشتند. از پژو پارس در هر دو مدل ۱۵۰۰ دستگاه عرضه شده بود و ظرفیت رانا نیز در هر دو مدل ۵۰۰ دستگاه بود.

نام خودرو

متقاضیان طرح ویژه مادران

ظرفیت

شانس مادران

پارس سال سفارشی

107,872

1500

72

پارس TU5

171,821

1500

115

رانا پلاس پانوراما

18,212

500

36

رانا پلاس

8,776

500

18

مجموع

306,681

4000

 

 
بر این اساس متقاضیان رانا پلاس بیش‌ترین و متقاضیان پارس TU۵، کم‌ترین متقاضی را داشته است.
نتایج نهایی قرعه کشی ویژه مادران حداکثر سه روز دیگر اعلام می‌شود که این موضوع برای استعلام واجدین شرایط است؛ بر اساس قانون مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم آن‌ها پس از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند در این طرح مشارکت کنند. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir از نتایج مطلع شوند.