۰ نفر

گزارش امروز بازار خودرو؛

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو به مرز ۳۰۰ میلیون تومان رسید / افزایش ۶ میلیونی قیمت پژو پارس

۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۱۴
کد خبر: 629356
قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو به مرز ۳۰۰ میلیون تومان رسید / افزایش ۶ میلیونی قیمت پژو پارس

بازار خودرو امروز هم روند صعودی خود را ادامه داد و تقریبا تمام مدل های محبوب بازار با افزایش چند میلیونی قیمت همراه بودند. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو به ۳۰۰ میلیون تومان نزدیک تر شد، پژو پارس بیش ترین افزایش قیمت را ثبت کرد و برخلاف پراید، تیبا باز هم با افزایش قیمت همراه بود.

اقتصادآنلاین - پرهام کریمی؛ در معاملات امروز پژو ۲۰۶ تیب دو مدل ۱۴۰۱ افزایش قیمت دو میلیون تومانی را ثبت کرد و به قیمت ۲۹۷ میلیون تومانی رسید. این خودروی پرفروش بازار از ابتدای سال تا کنون ۱۹میلیون تومان افزایش قیمت را ثبت کرده است.  ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل ۱۳۹۹ امروز بدون تغییر قیمت ۳۴۲ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو نیز در سال ۱۴۰۱، افزایش ۱۷ میلیون تومانی را ثبت کرده است.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ با افزایش دو میلیون تومانی به قیمت ۳۹۷ میلیون تومان رسید. این خودرو از ابتدای سال افزایش قیمت ۱۳ میلیون تومانی را ثبت کرده است. نسخه اتوماتیک و مدل ۱۴۰۰ امروز با افزایش قیمت سه میلیون تومانی به ۵۶۰ میلیون تومان رسید. این خودرو نیز از ابتدای سال ۲۵ میلیون تومان افزایش قیمت را ثبت کرده است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ افزایش ۵ میلیون تومانی را ثبت کرد تا قیمت این خودرو به ۳۷۸ میلیون تومان برسد. این خودرو از ابتدای سال افزایش قیمت ۲۸ میلیون تومانی را ثبت کرده است. پژو پارس مدل ساده با موتور XU۷P افزایش قیمت ۶ میلیون تومانی را ثبت کرد تا از ابتدای سال ۱۴ میلیون تومان گران شده باشد. این خودرو امروز ۳۱۴ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX امروز بدون تغییر قیمت ۲۹۹ میلیون تومان معامله شد تا از ابتدای سال ۱۴ میلیون تومان گران شده باشد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ هم امروز افزایش قیمت سه میلیون تومانی را ثبت کرد و ۳۸۲ میلیون تومان معامله شد. در نسخه توربو اتوماتیک اما تغییر قیمتی ثبت نشد و با قیمت ۴۹۲ میلیون تومان معامله شد. این خودرو نیز از ابتدای سال در دو نسخه دنده ای معمولی و اتوماتیک توربو به ترتیب افزایش قیمت ۷ و ۹ میلیون تومانی را ثبت کرده است.

پراید ۱۱۱ امروز ۱۹۸ میلیون تومان معامله شد که نسبت به دیروز تغییری قیمتی را نشان نمی دهد؛ این خودرو از ابتدای سال با افزایش قیمت ۱۲ میلیون تومانی همراه بوده‌است. پراید ۱۳۱ هم امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۷۸ میلیون تومان معامله شد. نسخه صندوقدار پراید نیز از ابتدای امسال، افزایش ۸ میلیون تومانی قیمت را ثبت کرده است.

بر خلاف قیمت پراید که چند روزی بدون تغییر باقی مانده است، قیمت تیبا روند صعودی خود را حفظ کرده‌است. هر چند تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ امروز بدون تغییر قیمت، ۱۹۷ میلیون معامله شد اما مدل ۱۳۹۹ این خودرو افزایش قیمت سه میلیون تومانی را ثبت کرد و به ۱۸۷ میلیون تومان رسید. این خودرو در مدل ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ از ابتدای سال به ترتیب افزایش قیمت ۱۷ و ۱۵ میلیون تومانی را ثبت کرده است.

تیبا صندوق دار نیز در مدل ۱۴۰۰، با افزایش قیمت یک میلیون تومانی به ۱۹۰ میلیون تومان رسید و در مدل ۱۳۹۹ نیز افزایش قیمت دو میلیون تومانی را ثبت کرد و ۱۸۲ میلیون تومان معامله شد. این خودرو نیز از ابتدای سال در مدل ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به ترتیب ۱۳ و  ۱۴ میلیون تومانی افزایش قیمت را ثبت کرده است.