۰ نفر

بیش از ۸۰ درصد رضایتمندی از خدمات امدادی بهمن موتور در ایام نوروز

۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۳۱
کد خبر: 626922
بیش از ۸۰ درصد رضایتمندی از خدمات امدادی بهمن موتور در ایام نوروز

علیرضا توکلی طرقی، مدیر توسعه و خدمات و فروش گروه بهمن می‌گوید طبق نظرسنجی‌های انجام شده از مشتریان، بیش از ۸۰درصد مشتریان از خدمات امدادی نوروزی این مجموعه رضایت داشته‌اند. وی در همین رابطه یادآور شد: در این نظرسنجی طیف وسیعی از مقولات و نیازهای مشتریان مورد سوال قرار گرفته است که حضور به موقع نیروهای امدادی و نحوه برخورد با مشتریان از مهمترین آنها بوده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مدیر توسعه و خدمات و فروش گروه بهمن با تشریح نحوه خدمات رسانی امدادی گروه بهمن در ایام نوروز ۱۴۰۱ گفت: ماموریت‌های امدادی بهمن موتور از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ادامه داشت. این خدمات با همکاری متقابل امداد خودروی ایران و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بالاترین گستردگی و کمترین زمان انتظار ممکن انجام شد. همچنین بهمن موتور نیز برای انجام هرچه بهتر خدمت رسانی از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده کرد.

علیرضا توکلی با اشاره اینکه ارتقای کیفیت و توسعه خدمات در راستای تکمیل زنجیره خدمات سیار خودرویی پایه‌ریزی شده است گفت: در این راستا ۱۵ دستگاه کاپرا و ۱۳ دستگاه کامیونت شیلر با کاربری خودروبر به ناوگان امداد رسانی افزوده شد تا با قرارگیری در محورهای مواصلاتی پرتردد بتوانند خدمات امدادی متمایز ارائه کنند.

وی در همین رابطه افزود: بهمن موتور در کشور ۷۶ نماینده دارد که در طرح امداد نوروزی به صورت کشیک حاضر شدند و خدمات ارائه ‌کردند.

مدیر توسعه و خدمات و فروش گروه بهمن ادادمه داد: علاوه بر استفاده از ظرفیت نمایندگان دارای خودروی امدادی، شهرهایی که مقاصد مهم گردشگری و سفر بودند مثل نمک‌آبرود، نور، فیروزکوه، بوشهر و بندرعباس، گروه‌های امدادی از ستاد اعزام شد.

علیرضا توکلی طرقی در پاسخ به این سوال که «آمار ماموریت‌های امدادی در ایام نوروز چگونه بوده است؟» گفت: در این ایام در مجموع ۱۷۰ مورد ماموریت امدادی در خصوص خودروهای تولیدی بهمن موتور انجام شد که ۶۰ درصد از آن توسط امدادگران بهمن موتور و مابقی توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و امداد خودروی ایران امدادرسانی شد.

علیرضا توکلی در پایان در خصوص ارزیابی مشتریان از عملکرد خدمات امدادی گروه بهمن گفت: بیش از ۸۰درصد از مشتریان از نوع برخورد و حضور به موقع مشتریان راضی بوده‌اند. مدت انتظار برای حضور نیروهای امدادی به طور میانگین ۳۷ دقیقه گزارش شده است.