۰ نفر

شیب افزایش قیمت‎‌ها شدیدتر شد؛

جهش ۱۰ میلیونی قیمت پژو ۲۰۷ / قیمت پراید در آستانه ۱۹۰ میلیونی

۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸
کد خبر: 626853
جهش ۱۰ میلیونی قیمت پژو ۲۰۷ /  قیمت پراید در آستانه ۱۹۰ میلیونی

ثبات قیمتی روز گذشته بازار را می توان دورخیزی برای جهش های امروز نامید به طوری که تقریبا در تمامی مدل های پرفروش و پر متقاضی با افزایش قیمت های قابل توجه مواجه بودیم.

اقتصادآنلاین - پرهام کریمی؛ بازار خودرو همچنان بلاتکلیف است و این بلاتکلیفی، بازار آشفته خودرو را آشفته تر کرد‌ه‌است؛ به طوری که حتی مدل هایی همچون ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه و تارا که مدت‌هاست افزایش قیمتی چندانی نداشته اند با افزایش های قابل توجهی همراه بودند.

در معاملات امروز پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما، در مدل ۱۴۰۱ ،علیرغم اینکه معاملات دیروز را بدون تغییر قیمت به پایان برد، امروز ۲ میلیون تومان گران شد و ۳۸۸ میلیون تومان معامله شد . این خودرو در مدل ۱۴۰۰، امروز بدون تغییر ماند و ۳۷۰ میلیون تومان معامله می شود. در نسخه اتوماتیک و سقف شیشه با سال تولید ۱۴۰۰ این خودرو این خودرو با جهش قیمتی ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۳۴۵ میلیون تومان رسید.

۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱، که چند روزی بود با قیمت ۲۷۸ میلیون تومانی معامله می شد و تغییری در قیمتش نداشت امروز اما ۴ میلیون گران شد و به  ۲۸۲ میلیون تومان رسید. در مدل  ۱۴۰۰ این خودرو که دیروز با ۲ میلیون افزایش به قیمت ۲۷۲ میلیون تومانی رسیده بود امروز بدون افزایش با همان قیمت معامله شد. نسخه تیپ ۵ این خودرو در هر دو نسخه آپشنال و کم آپشن بدون تغییر قیمت به ترتیب ۳۳۰ و ۳۲۰ میلیون تومان معامله می شوند. پس از افزایش های امروز هم ۲۰۶ تیپ ۳ هم احتمالا با ورود به بازار با قیمتی فراتر از پیش بینی ها معامله خواهد شد و باید منتظر ماند و دید تا زمان عرضه این خودرو به بازار چه شرایطی پیش روی این خودرو و سایر مدل های ۲۰۶ خواهد بود.

رانا پلاس هم مطابق روزهای گذشته در هر دو مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت باقی ماند و به ترتیب ۲۷۰ و ۲۸۲ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX ساده هم در مدل ۱۴۰۱، همچنان تغییری در قیمتش نداشته و ۲۷۳ میلیون تومان معامله می شود و در نسخه ۱۴۰۰ پس از نوسان های فراوان، امروز با ۱ میلیون افزایش به ۲۶۶ میلیون رسید.

قیمت پژو پارس LX در مدل ۱۴۰۱، پس از ثبات دیروز امروز با ۵ میلیون تومان افزایش به قیمت ۳۵۸ میلیون تومان رسید. در نسخه ۱۴۰۰همانند نسخه ۱۴۰۱ با افزایش روبرو بود و با ۵ میلیون افزایش به ۳۴۰ میلیون تومان رسید. در نسخه ساده هم این خودرو با افزایش ۵ میلیون تومانی همراه بود و به قیمت ۲۸۵ میلیون تومان معامله می شود

دنا معمولی هم در نسخه ۱۴۰۱ هم تغییر قیمتی نداشت و همان ۳۷۲ میلیون تومان چهارشنبه معامله شد،در مدل ۱۴۰۰ هم این خودرو همانند مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت ۳۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

تارا در همه مدل ها و نسخه ها با افزایش قیمت همراه بود؛ به طوری که مدل ۱۴۰۱ و اتوماتیک با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۵۵۵ میلیون تومان رسید. در مدل ۱۴۰۰ هم این خودرو ۲ میلیون تومان گران شد و ۵۴۰ میلیون تومان معامله می شود. در نسخه دستی و در مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ هم به ترتیب با ۸ و ۵ میلیون تومان افزایش به ارزش ۴۰۵ و ۴۲۰ میلیون معامله شدند

شاهین مدت هاست که در مدل G بدون تغییر و ۳۴۰ میلیون معامله می شود.

پراید هم در مدل ۱۱۱ پس از چند روز ماندن بر روی قیمت ۱۸۸ میلیون تومانی، ۱ میلیون تومان گران شد و ۱۸۹ میلیون تومان معامله شد. نسخه ۱۳۱ پراید ۱ میلیون تومان دیگر گران شد و به قیمت ۱۷۳ میلیون تومان معامله شد. 

تیبا هم برخلاف روزهای گذشته در هر دو نسخه صندوقدار و هاچبک با افزایش قیمت همراه بود و به ترتیب ۱۸۰ و ۱۸۵ میلیون تومان معامله شد.