۰ نفر

بازار خودرو همچنان در مسیر صعود؛

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو به ۲۶۴ میلیون تومان رسید

۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۳۲
کد خبر: 618719
قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو به ۲۶۴ میلیون تومان رسید

قیمت ها در بازار خودروهای داخلی همچنان افزایش می‌یابد. این در حالی است که طی این مدت تمام بازارها هر چند با نوسان در حال در جا زدن است؛ گزارش میدانی از بازار خودرو نشان می دهد که امروز اکثر خودروهای داخلی با افزایش قیمت یک تا دو میلیون تومانی نسبت به دیروز همراه بودند.

اقتصاد آنلاین-پرهام کریمی؛ امروز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ تولید ۱۴۰۰ نسبت به دیروز با دو میلیون تومان افزایش قیمت معامله شد و ۲۶۴ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

پژو ۲۰۷ دنده ای هم در دو مدل فرمان برقی و فرمان هیدرولیک بدون تغییر قیمت و به ترتیب با ۳۴۸ و ۳۴۰ میلیون تومان معامله شدند.

پژو پارس LX هم در مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱ میلیون تومانی قیمت همراه بود و در بازار آزاد ۳۲۶ میلیون تومان معامله شد.

قیمت دنای معمولی با رینگ فولادی و کروز کنترل که دیروز کاهش ۱ میلیون تومانی را تجربه کرده بود با افزایش با افزایش ۱ میلیون تومانی با همان قیمت ۳۵۵ میلیون تومانی معامله شد.

سمند هم با موتور EF۷ و دوگانه سوز در نسخه LX، که این هفته با فراز و فرود های بسیاری در قیمت مواجه بود امروز بدون تغییر قیمت همراه بود و ۳۱۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد

پراید ۱۱۱ نیز روند با ثبات خود را تغییر داده و با افزایش ۱ میلیون تومانی به قیمت ۱۸۶ میلیون تومان در مدل ۱۳۹۹ معامله شد.

نسخه وانت پراید،۱۵۱، نیزدر مدل  ۱۴۰۰ هم که این هفته کاهش قیمت داشت، دوباره با افزایش قیمت ها به میزان ۲ میلیون تومان ۱۵۶ میلیون تومان ارزش گذاری شد

در نسخه ۱۳۱ و در مدل SE هم با افزایش یک میلیون تومانی و در مدل ۱۳۹۹ با قیمت ۱۶۸ میلیون تومان معامله شد.