۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

طرح جدید ثبت نام خودرو کلوت از فردا

۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳
کد خبر: 618230
طرح جدید ثبت نام خودرو کلوت از فردا

طرح جدید فروش خودروی کلوت شرکت مکث موتور، این هفته آغاز می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، ثبت اطلاعات درخواست خودرو کلوت از روز سه شنبه ۱۷ اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح تا زمان تکمیل ظرفیت از طریق وبسایت رسمی مکث موتور به آدرس WWW.MAXMOTORCO.COM صورت می‌گیرد و براساس اولویت ثبت نام، درخواست‌های تایید شده به اطلاع متقاضیان رسانده می‌شود.

 پس از ثبت درخواست و دریافت کد رهگیری، به منظور واریز وجه به مشتریان از طریق پیامک با سر شماره ۱۶۶۰ اطلاع رسانی خواهد شد. درصورتی که پس از گذشت ۷۲ ساعت پیامک تایید و شماره حساب از سوی شرکت مکث موتور برای متقاضی ارسال نشود، به منزله تکمیل ظرفیت خواهد بود.

براساس این گزارش، درصورتی که پس از دریافت پیامک تایید درخواست از سوی شرکت مکث موتور، واریز وجه ظرف مدت ۴۸ ساعت صورت نگیرد، درخواست کان لم یکن تلقی می شود.

لازم به یادآوری است که هر کد ملی، مجاز به ثبت تنها یک درخواست است و متقاضیانی که در طرح های فروش پیشین موفق به ثبت نام شده اند، امکان ثبت نام در طرح جدید را ندارند. همچنین ثبت درخواست افراد کمتر از ۱۸ سال مورد تایید قرار نمی گیرد. درصورت عدم موجودی خودرو با رنگ درخواستی متقاضی در زمان تحویل، رنگ خودرو بر اساس موجودی تخصیص خواهد یافت.همچنین بارگذاری تصویر کارت ملی متقاضی با حجم حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت ضروری است.

امکان انتخاب نمایندگی جهت تکمیل مدارک و تحویل خودرو در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز میسر است.

کلوت

مشخصات فنی پیکاپ کلوت

این پیکاپ شهری از پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ بنزینی ساخت میتسوبیشی استفاده می‌کند و توانی برابر ۲۱۵ اسب بخار قدرت به‌علاوه ۳۲۰ نیوتن متر را تولید می‌کند. همچنین یک گیربکس ۶ دنده دستی به همراه سیستم دو دیفرانسیل سه حالته با قفل مکانیکی وظیفه انتقال نیرو به سمت چرخ‌ها را بر عهده دارند.  به این ترتیب راننده می‌تواند وضعیت انتقال قدرت را بین سه حالت ۲H یا تک دیفرانسیل عقب برای شرایط عادی، ۴H یا تمام چرخ محرک برای شرایط لغزنده یا آفرود سبک و ۴L یا دو دیفرانسیل سنگین جهت عبور از مسیرهای بیراهه و صعب العبور انتخاب کند. زوایای ورود و خروج این خودرو نیز به ترتیب برابر ۲۹ و ۲۴ درجه اعلام شده است که نشان از قابلیت مناسب این پیکاپ در عبور از پستی بلندی‌ها دارد.

با توجه به وزن و ابعاد این خودرو انتظار می رود که شتاب صفر تا صد آن حدود ۱۱.۵ - ۱۲ ثانیه به طول بی‌انجامد و نهایت سرعت آن نیز به محدوده ۱۶۰ تا ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. ظرفیت حمل بار توسط کلوت حدود یک تن اعلام شده و از این جهت می‌تواند وانتی کاربردی و مناسب جهت بکارگیری در امور خدماتی، نهادهای دولتی و مصارف عمومی باشد.

کلوت

کلوت