۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

واکنش بازار خودرو به شایعه شکست مذاکرات وین / قیمت پراید و ۲۰۶ دوباره صعودی شد

۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰
کد خبر: 616640
واکنش بازار خودرو به شایعه شکست مذاکرات وین / قیمت پراید و ۲۰۶ دوباره صعودی شد

اخبار ضد و نقیض درباره نتیجه مذاکرات برجام و شایعه شکست گفت‌وگوهای احیای برجام در وین امروز قیمت بیشتر خودروهای پرمشتری را صعودی کرد و دوباره قیمت دو خودروی پرفروش بازار ایران یعنی پراید و پژو ۲۰۶ تیپ دو صعودی شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس گزارش میدانی از بازار خودرو امروز بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو امروز در آخرین روزهای بازار این هفته یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۲۶۸ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۶ تیپ پنج در این هفته بدون هیچ تغییر قیمتی تاکنون همچنان به نرخ ۳۲۳ میلیون تومان عرضه می شود. 

پژو پارس معمولی امروز یک میلیون تومان رشد قیمت را تجربه کرد و به ۲۷۸ میلیون تومان رسید و خودروی دنا معمولی با ۲ میلیون تومان افزایش قیمت، بهای ۳۶۸ میلیون تومان را تجربه کرد.

سمند ال.ایکس اما امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت به ۲۶۷ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۱۱ هم امروز صعود نرخ را تجربه کرد و به ۱۸۵ میلیون تومان رسید و  پراید ۱۳۱ بدون تغییر قیمت با نرخ ۱۷۰ میلیون تومان در حال معامله است.  پراید ۱۵۱ هم امروز تغییر قیمت نداشت و همچنان با نرخ ۱۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا معمولی امروز ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان معامله می شود و قیمت تیبا دو امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت با بهای ۱۸۴ میلیون تومان معامله می شود. 

ساینا دنده‌ای امروز با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۱۹۵ میلیون تومان رسیده و کوئیک دنده‌ای هم همچنان با نرخ ۱۹۳ میلیون تومان خرید و فروش می شود. 

بهای کوئیک آر هم بدون تغییر قیمت با همان نرخ ۱۹۸ میلیون تومان خرید و فروش می شود.