۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

حرکت سینوسی بازار خودرو همچنان ادامه دارد / افزایش سه میلیون تومانی قیمت پراید

۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰
کد خبر: 616096
حرکت سینوسی بازار خودرو همچنان ادامه دارد / افزایش سه میلیون تومانی قیمت پراید

در حالی که گفته می شود مذاکرات احیای برجام به نقطه حساس رسیده و تکلیف گفت و گوهای ایران و آمریکا به زودی روشن می شود، بازار خودروی ایران همچنان در سکته قیمت به سر می برد و بیشتر انواع خودروهای پرتیراژ بدون تغییر قیمت بودند. در این میان اما قیمت پراید دوباره صعودی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس گزارش میدانی از بازار خودرو امروز بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو امروز بدون تغییر ماند و با همان قیمت ۲۶۷ میلیون تومان عرضه می شود و پژو ۲۰۶ تیپ پنج با ۲ میلیون تومان افزایش قیمت به ۳۲۵ میلیون تومان رسید. 

پژو پارس معمولی امروز بدون تغییر قیمت با همان نرخ ۲۷۷ میلیون تومان خرید و فروش می شود. دنا معمولی امروز با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۳۶۷ میلیون تومان رسید. 

سمند ال.ایکس امروز اما با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت با نرخ ۲۶۶ میلیون تومان خرید و فروش می شود. 

پراید ۱۱۱ اما امروز دوباره صعودی شد و با ۳ میلیون تومان افزایش قیمت به ۱۸۶ میلیون تومان رسید و  پراید ۱۳۱ بدون تغییر قیمت با نرخ ۱۷۰ میلیون تومان در حال معامله است.  پراید ۱۵۱ هم همچنان بدون تغییر قیمت با نرخ ۱۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود. 

تیبا معمولی امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به نرخ ۱۷۹ میلیون تومان رسید و قیمت تیبا دو هم بدون تغییر قیمت با بهای ۱۸۵ میلیون تومان معامله می شود. 

ساینا دنده‌ای امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به نرخ ۱۹۵ میلیون تومان رسید و کوئیک دنده‌ای با یک میلیون تومان کاهش قیمت به ۱۹۲ میلیون تومان رسید. 

بهای کوئیک آر اما امروز تغییر قیمت نداشت و با همان نرخ ۱۹۸ میلیون تومان دیروز معامله می شود.