۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

پراید دوباره گران شد / کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت سمند

۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲
کد خبر: 614416
پراید دوباره گران شد / کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت سمند

بازار خودرو امروز چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ بیشتر افزایش قیمت را تجربه کرد و غالب خودروهای پرفروش افزایش نرخ را به ثبت رساندند. در این میان سمند ال‌.ایکس برخلاف قاعده بازار عقب نشینی ۵ میلیون تومانی قیمت را در معاملات امروز رقم زد.

به گزارش اقتصادآنلاین، گزارش میدانی از بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که امروز در بازار  تهران بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو یک میلیون تومان دیگر کاهش قیمت را تجربه کرده و قیمت آن به ۲۶۵ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ تیپ پنج با یک میلیون تومان کاهش دیگر نسبت به دیروز، امروز با نرخ ۳۲۳ میلیون تومان عرضه می شود. 

پژو پارس معمولی امروز بدون تغییر قیمت با همان نرخ ۲۷۶ میلیون تومان دیروز عرضه می شود اما خودروی دنا امروز با ۴ میلیون تومان افزایش قیمت به ۳۶۶ میلیون تومان رسید.

امروز قیمت سمند ال.ایکس ۵ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۲۶۵ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۱۱ اما ۲ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و امروز با بهای ۱۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود و پراید ۱۳۱ بدون تغییر قیمت با نرخ ۱۷۰ میلیون تومان در حال معامله است.  پراید ۱۵۱ هم به همین ترتیب و بدون تغییر قیمت با نرخ ۱۶۵ میلیون تومان عرضه می شود. 

تیبا معمولی امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و با نرخ ۱۷۸ میلیون تومان فروخته می شود و قیمت تیبا دو با ۲ میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به دیروز با نرخ ۱۸۵ میلیون تومان معامله می شود. 

ساینا دنده‌ای امروز یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت و با نرخ ۱۹۴ میلیون تومان خرید و فروش می شود و کوئیک دنده‌ای با یک میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به دیروز به ۱۹۲ میلیون تومان رسیده است.

بهای کوئیک آر هم امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت داشته و به ۱۹۸ میلیون تومان رسیده است.