۰ نفر

مرسدس G کلاس یا جیپ رنگلر؟!

۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰
کد خبر: 611235
مرسدس G کلاس یا جیپ رنگلر؟!

جیپ رنگلر روبیکن در خارج از جاده نیز توانایی بالایی دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،  اگر یک آفرود باکسی می‌خواهید، در حال حاضر گزینه‌های زیادی ندارید. مرسدس جی واگن و جیپ رانگلر به‌ عنوان دو تا از آخرین شاسی‌بلند‌های واقعی بدنه روی فریم، از بسیاری از آفرود‌های دیگر از جمله فورد برانکو، شورولت بلیزر، لندروور دیسکاوری و تویوتا FJ پیشی گرفته‌اند.

مرسدس بنز G۵۵۰:  مرسدس بنز GLS مدل ۲۰۱۹ یک SUV لوکس ۷ سرنشین است که با مهندسی خاصی طراحی و مجهز شده است. طراحی کلی این خودرو با الهام از مرسدس بنز کلاس S و طراحی نمادین کلاس G است.

تمام سعی مرسدس بنز بر این اصل استوار بوده است که خودرویی خانوادگی با طراحی جسورانه و درخشان تولید کند. می‌توان گفت GLS ۲۰۱۹ یکی از بهترین‌ها در کلاس پهن‌پیکر‌های شاسی‌بلند است.

مرسدس از شعار "قوی‌تر از زمان" برای توصیف کلاس G استفاده می‌کند و به نظر این بسیار دقیق است. این SUV جاودانه است و حتی در بازار خودروهای دست دوم نیز ارزش خود را به خوبی حفظ می‌کند.

مرسدس G

  

مرسدس G

کلاس G نمادین است، حالت ایستاده، چراغ‌های جلوی گرد، و زیبایی «طراحی شده با معیار» فوراً قابل تشخیص است، حتی پس از اینکه G برای سال ۲۰۱۹ از سپر به سپر جعبه‌ای بازنگری شد.

ممکن است بسیار شبیه به G-Wagen که در سال ۱۹۷۹ عرضه شد، به نظر برسد، اما این بخشی از چیزی است که آن را بسیار منحصر به فرد و خاص می‌کند. 

 G طولانی‌تر و عریض‌تر است، که به فضای بیشتر مسافر و بار ترجمه می‌شود و همچنین سبک‌تر است، مسافران فضای زیادی برای سر دارند، اما مسافران صندلی عقب ممکن است فضای پا را کمی تنگ ببینند. این G۵۵۰ از یک موتور ۴.۰ لیتری توئین توربو V۸ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ پوند فوت گشتاور بهره می‌برد. 

 

  

مرسدس G

مرسدس G

جیپ رنگلر روبیکون: جیپ رانگلر روبیکن در خارج از جاده نیز توانایی بالایی دارد، رنگلر روبیکون دارای بیش از یک اینچ فاصله از زمین در ۱۰.۸ اینچ و زاویه نزدیک ۴۳.۹ درجه است که بسیار بیشتر از G-Wagen است. 

موتور این SUV با موتور V۸ موجود در G۵۵۰ فاصله زیادی دارد، اما Pentastar V۶ یک موتور قوی برای بسیاری از وسایل نقلیه در خط تولید FCA است. این خودرو دارای یک موتور ۶ سیلندر V شکل ۳.۶ لیتری است. در رابطه با جعبه دنده دو انتخاب وجود دارد، جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک کرایسلر یا جعبه دنده ۶ سرعته دستی Aisin که  این موارد دست به دست هم دادن تا ۲۸۵ اسب بخار و ۳۵۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

  

مرسدس G

مرسدس G

مصرف سوخت مناسبی نیز دارد و به لطف ویژگی‌های هشت سرعته خودکار و خاموش شدن موتور، مجموعاً حدود ۲۰ MPG درآمد دارد.  مشابه G، دینامیک نرم‌تر در جاده به SUV کمک می‌کند تا در مسیر‌ها عملکرد بهتری داشته باشد. جیپ همچنین بسیار راحت‌تر و متمدن‌تر از گذشته است، اما حس جذابی را که آن را بسیار سرگرم‌کننده می‌کند، از دست نداده است، به گونه‌ای که مرسدس نمی‌تواند با آن برابری کند.