۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بازار خودرو محتاط شد / ریزش قیمت سمند

۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱
کد خبر: 610907
بازار خودرو محتاط شد /  ریزش قیمت سمند

بازار خودرو امروز همچنان بلاتکلیف نتایج مذاکرات وین به نظر می رسد. برآورد منابع خبری این است که دور هشتم مذاکرات وین، دور پایانی گفت‌وگوهای احیای برجام است و بازار خودرو در این شرایط محتاطانه قیمت ها را جابه جا می کند. در این میان امروز قیمت برخی خودروها از جمله سمند افت قابل توجه قیمت را در یک روز تجربه کرده است.

اقتصادآنلاین - هادی احتشام؛ گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو امروز با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت به نرخ ۲۶۶ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ تیپ پنج هم که دیروز با ۶ میلیون تومان افزایش قیمت به ۳۲۵ میلیون تومان رسیده بود، امروز با یک میلیون تومان دیگر افزایش قیمت با بهای ۳۲۶ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

پژو پارس معمولی در چند روز گذشته ثبات قیمت را تجربه کرده و امروز هم همچنان با نرخ ۲۷۸ میلیون تومان معامله می شود.

امروز قیمت سمند ال.ایکس با ۴ میلیون تومان افت قیمت به نرخ ۲۶۸ میلیون تومان رسید.

خودروی دنا معمولی هم که دیروز صعود ۶ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده بود امروز با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت با بهای ۳۶۶ میلیون تومان معامله می شود.

پراید ۱۱۱ هم که دیروز صعود ۳ میلیون تومانی قیمت را به ثبت رساند امروز با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت به ۱۸۵ میلیون تومان رسید و پراید ۱۳۱ بدون تغییر قیمت با نرخ ۱۷۱ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

پراید ۱۵۱ امروز یک میلیون تومان دیگر افزایش قیمت را تجربه کرد و با نرخ ۱۶۶ میلیون تومان فروخته می شود.

تیبا معمولی امروز روی قیمت ۱۸۰ میلیون تومان دیروز به ثبات رسید و همچنان با همین نرخ معامله می شود و تیبا دو هم با همان بهای ۱۸۵ میلیون تومان در حال معامله است.

ساینا دنده‌ای امروز در بازار تهران با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت به نرخ ۱۹۵ میلیون تومان رسید و کوئیک دنده‌ای هم ۲ میلیون تومان افزایش قیمت دیروز را دوباره عقب نشینی کرد و با نرخ ۱۹۲ میلیون تومان عرضه می شود.

بهای کوئیک آر امروز یک میلیون تومان افت داشت و هم اکنون قیمت این خودرو به ۱۹۹ میلیون تومان رسیده است.