۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

استقبال عجیب از پیش فروش ایران خودرو / قرعه کشی و اعلام نتایج تا دقایقی دیگر + لینک و جزییات

۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۳۲
کد خبر: 609989
استقبال عجیب از پیش فروش ایران خودرو / قرعه کشی و اعلام نتایج تا دقایقی دیگر + لینک و جزییات

امروز نتایج قرعه کشی سی و یکمین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص می شود. در این دوره از فروش فوق العاده ایران خودرو تعداد ثبت نامی ها خیره کننده بوده است!

به گزارش اقتصادآنلاین، ثبت نام سی و یکمین دوره فروش فوق العاده سه محصول ایران خودرو از روز سه شنبه هفته گذشته آغاز و تا روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه ادامه داشت و قرعه کشی آن امروز ساعت ۱۰ با حضور نهادهای نظارتی انجام می شود و پس از تایید نتایج در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

در این دوره از فروش فوق العاده ایران خودرو با توجه به اینکه مالیات بر ارزش افزوده روی قیمت خودرو اعمال و از مشتری دریافت می‌شود، قیمت خودرو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده محاسبه و دریافت می شود.

در سی و یکمین مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو، این شرکت برای سه محصول پژو پارس TU5، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک و دستی ثبت نام کرده است.

البته همانطور که اشاره شد سه محصول این شرکت برای فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شد و جالب است که بدانید از این دوره فروش ایران خودرو استقبال عجیبی انجام شده و حدود چهار میلیون و پانصد هزار کد رهگیری برای ثبت نامی ها صادر شده است.

البته باید اشاره کرد که به علت انصراف و ثبت نام مجدد افراد تعداد افراد ثبت نامی معمولا از تعداد کدها کمتر است اما باز هم به نظر می رسد که افراد زیادی برای این دوره از فروش فوق العاده ایران خودرو با یکدیگر رقابت می کنند.

گفتنی است قرعه کشی بین این تعداد متقاضی امروز ساعت ۲۳ بهمن  ساعت ۱۰ صبح انجام می شود و نتایج آن پس از تایید نهادهای نظارتی در نشانی اینترنتی esale.ikco.ir اعلام می شود.

 پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان  علاوه بر سایت رسمی فروش محصولات این شرکت، از طریق ارسال پیامک نیز اعلام می شود. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت دارند.