۰ نفر

سفر فردا موتورز با T۵ به قزوین و کرمان

۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۳۶
کد خبر: 606738
سفر فردا موتورز با T۵ به قزوین و کرمان

فردا موتورز در ادامه برنامه معرفی برند خود در شهرهای مختلف، این بار با حضور در 2 رویداد مهم استانی در قزوین و کرمان به معرفی تازه‌ترین محصولش، FMC T5، پرداخت.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ فردا موتورز، تولید و عرضه کننده خودروهای FMC SX5 و ،FMC 511 که این روزها از کراس اوور FMC T5 نیز رونمایی کرده است، در ادامه برنامه معرفی برند و محصولات خود در استان‌های مختلف، این بار رهسپار شهرهای قزوین و کرمان شد.

پیش از این علاقمندان به صنعت خودرو در شهرهای اردبیل و ارومیه در نمایشگاه های تخصصی صنعت خودرو با محصولات فردا موتورز آشنا شده و امکان خرید این خودروها با شرایط نمایشگاهی را داشتند. این روزها نیز همزمان با برپایی دو نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته در شهرهای قزوین و کرمان،‌این امکان برای ساکنین این دو شهر فراهم شده است.

 فردا موتورز با T۵

گروه خودروسازی فردا که در دهمین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان و سیزدهمین نمایشگاه خودرو، لوازم یدکی و قطعات وابسته قزوین همراه با عاملیت های دلیلی و کوشیار حاضر شده است، جدیدترین محصول خود یعنی کراس‌اوور FMC T5 که به تازگی رونمایی شده را نیز به نمایش درخواهد آورد. علاقمندان علاوه بر آشنایی با سبد کامل محصولات فرداموتورز در این رویدادهای خودرویی می‌توانند از طرح‌های جذاب ویژه نمایشگاه برای خرید محصولات بهره‌مند شوند.

 فردا موتورز با T۵

لازم به ذکر است نمایشگاه خودرو قزوین از 11 لغایت 15 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین پذیرای علاقمندان است و خودرودوستان کرمانی نیز می توانند از تاریخ 12 تا 15بهمن ماه در سالن خواجوی کرمانی مرکز نمایشگاه های این شهر محصولات فرداموتورز و دیگر فعالان صنعت خودرو دیدن کنند. فردا موتورز با T۵