۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو شروع شد+ جزییات و لینک

۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۵۲
کد خبر: 605889
ثبت نام پیش فروش ایران خودرو شروع شد+ جزییات و لینک

پیش فروش ایران خودرو از امروز آغاز شده است. در این مرحله از پیش فروش ایران خودرو خودروی تارا اتوماتیک عرضه می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، طرح پیش فروش عادی تارا اتوماتیک با مبلغ علی‌الحساب ۱۶۶ میلیون تومان و موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه به روش قرعه‌کشی امروز سه شنبه مورخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ آغاز و تا پایان روز پنج شنبه ۱۴ بهمن ادامه دارد.

طرح پیش فروش عادی با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه (خودروی تارا اتوماتیک) به روش قرعه‌کشی امروز سه شنبه مورخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ شروع و تا پایان روز پنج شنبه ۱۴ بهمن ادامه خواهد داشت.

مرحله قبلی پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو اواخر دی ماه امسال برای هفت محصول این گروه صنعتی شامل تارا دستی، ‌ سورن پلاس، راناپلاس و راناپلاس سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای برگزار شد.

اکنون این خودروساز ثبت‌نام برای مرحله جدید پیش‌فروش با موعد تحویل حداکثر یکساله را برای تنها محصول تارا اتوماتیک به مرحله اجرا در آورده است؛ متقاضیان این خودرو می‌توانند از امروز (سه‌شنبه) تا پایان روز پنجشنبه ( ۱۴ بهمن ماه) با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

موعد تحویل این خودرو شهریور الی بهمن ماه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است. گفتنی است با توجه به اینکه ۱۶۶ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌ پرداخت این محصول برای منتخبان چهاردهمین طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو تعیین شده است، این ۱۶۶ میلیون تومان کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی این محصول است. البته قیمت خودرو همانطور که اشاره شد متناسب با قیمت روز خودرو در زمان تحویل به انضمام مالیات بر ارزش افزوده محاسبه خواهد شد.