۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

افزایش ۷ میلیون تومانی قیمت پراید

۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴
کد خبر: 605231
افزایش ۷ میلیون تومانی قیمت پراید

قیمت پراید امروز در رفتاری خلاف جهت بازار صعودی شد و بهای پراید ۱۱۱ حدود ۷ میلیون تومان رشد قیمت را تجربه کرد و بهای آن به ۱۸۹ میلیون تومان رسید.

اقتصاد آنلاین - هادی احتشام؛ امروز بیشتر انواع پر تیراژ خودرو کاهش قیمت را تجربه کردند اما پراید برخلاف جهت بازار حرکت کرد و صعودی شد. 

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار خودرو نشان می دهد که نوسان قیمت بین یک تا پنج میلیون تومان در بازار خودرو همچنان تجربه می شود و انواع خودروهای پرتقاضا داخلی روزهاست که در بازه یک تا پنج میلیون تومان نوسان قیمت دارند.

امروز ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ قیمت بیشتر انواع خودرو اندکی عقب نشینی داشت. قیمت سمند ال.ایکس عقب‌نشینی کرد و با کاهش ۳ میلیون تومانی به ۲۶۹ میلیون تومان رسید. پژو پارس هم ۲ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و از ۲۸۱ میلیون تومان به ۲۷۹ میلیون تومان رسید. بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو هم کاهش ۲ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و امروز به قیمت ۲۶۸ میلیون تومان معامله می شود. 

۲۰۶ تیپ پنج هم با کاهش ۳ میلیون تومانی قیمت در بازار امروز با نرخ ۳۲۳ میلیون تومان معامله می شود. 

قیمت پراید ۱۳۱ امروز تغییر نکرد و با همان بهای ۱۷۳ میلیون تومان دیروز معامله می شود اما قیمت پراید ۱۱۱ امروز ۷ میلیون تومان رشد قیمت را تجربه کرد و از بهای ۱۸۲ میلیون تومان بازار دیروز امروز به ۱۸۹ میلیون تومان رسیده است و خودروی دنا معمولی هم رشد ۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و از نرخ ۳۶۳ میلیون تومان به ۳۶۸ میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس اما یک میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و در حالی که دیروز با قیمت ۴۱۶ میلیون تومان عرضه می شد امروز بهای آن به ۴۱۵ میلیون تومان رسیده است. 

ساینا امروز کاهش ۳ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و در حالی که دیروز با قیمت ۱۹۸ میلیون تومان در بازار معامله می شد امروز بهای آن به ۱۹۵ میلیون تومان رسیده است. تیبا صندوقدار امروز کاهش ۹۰۰ هزار تومانی قیمت را تجربه کرد و بهای آن به به ۱۸۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. در مقابل تیبا ۲ نسبت به دیروز با یک میلیون تومان افزایش همراه بوده و به ۱۸۷ میلیون تومان رسید.