۰ نفر

نگاهی به قیمت روز لاستیک در برندهای مطرح ایرانی و خارجی؛

از قیمت روز لاستیک زودتر با خبر شوید!

۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰
کد خبر: 603788
از قیمت روز لاستیک زودتر با خبر شوید!

بسیاری از افراد وقتی صحبت از تجهیزات ایمنی خودرو می شود، سریعا به کیسه هوا، سیستم ترمز، هشدارها و غیره فکر می کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛  در صورتی که حقیقت این است لاستیک ها مهمترین ویژگی ایمنی خودرو محسوب می شوند و هندلینگ ، ترمز گیری و تقریبا تمامی قطعات دیگر خودرو را تحت تاثیر تایرها قرار می دهند. بنابراین انتخاب لاستیک مناسب برای وسیله نقلیه یک تصمیم بسیار مهم است، چرا که آن­ها تقریبا بر همه جنبه های خودرو تاثیر چشمگیری می گذارند و ایمنی، راحتی و لذت رانندگی را نیز فراهم می­آورند.

به طور خلاصه، یک لاستیک باکیفیت برای ایمنی و عملکرد کلی خودرو ضروری است و مجموعه ای مناسب از لاستیک ها می توانند عملکرد خودرو را بالا ببرد. در حالی که برعکس آن، مجموعه ای از لاستیک های ناهماهنگ و بی کیفیت نیز می توانند مانع از عملکرد عالی خوردو شوند. البته ناگفته نماند خرید یک مجموعه جدید لاستیک هم ممکن است چالش برانگیز باشد و برای افراد ناآشنا به این صنعت کمی سخت به نظر برسد.  

یکی از مشکلات بزرگ در خرید لاستیک، گران شدن بی موقع و زود به زود آن است. همانطور که می دانید، مدیریت بحران گرانی لاستیک در سال های اخیر به یک معضل بزرگ تبدیل شده است و خبرها و گزارشات مبنی بر افزایش قیمت لاستیک بسیار به گوش می رسد که تقریبا امری همیشگی بوده و هر چند وقت یکبار آوازه­ی گران شدن لاستیک شنیده میشود. این در حالی است که با انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت تایر، با احتکار لاستیک از طرف سودجویان مواجه میشویم و بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها از این خبرها و گزارش ها به نفع خودشان استفاده میکنند و قیمت لاستیک های خارجی را به درصد دلخواه و لاستیک های ایرانی را بصورت غیر مصوب افزایش می دهند و به قولی از آب گل آلود ماهی میگیرند.

در اینجاست که این سوال پیش می­آید راه چاره چیست و چگونه می توان با قیمت مناسب، بهترین لاستیک ها را خریداری کرد؟ شاید برای پاسخ به این سوالات افراد به راهکارهای غلط مانند خرید لاستیک دست دوم و یا به تاخیر انداختن زمان موعد تعویض لاستیک خود فکر کنند. در صورتی که هر دو این ها بشدت غلط و خطرناک می باشد.

  • توجه نکردن به زمان تعویض لاستیک

 به تعویق انداختن خرید لاستیک جایگزین، شاید راه حل کوتاه مدتی به نظر بیاید ولی باید دانست که لاستیک های فرسوده یا کهنه می توانند منجر به مشکلات مختلفی شوند. به دلیل فرسودگی آج، چسبندگی در جاده­ها با مشکل روبرو میشود و ممکن است شما را سرگردان کند یا حتی باعث تصادف نیز شود. علاوه بر این ها، لاستیک های فرسوده نه تنها باعث سایش نامنظم و زودرس لاستیک می شوند، بلکه می توانند باعث ایجاد مشکلات گران قیمت تری برای وسیله نقلیه شما شوند و در آینده شما را با هزینه های بیشتری مواجه کنند.

  • خرید لاستیک دست دوم

برخی از افراد، در تلاش برای صرفه جویی در هزینه های تعویض لاستیک، به لاستیک های قدیمی و کارکرده به عنوان لاستیک جایگزین روی می آورند. این کار حتی اگر در ابتدا باعث صرفه جویی در هزینه باشد اما به یک استراتژی خطرناک و غیر قابل جبران تبدیل می شود.

هیچ تضمینی وجود ندارد که لاستیک ها برای فروش مجدد، ایمن تلقی شوند. در صورتی که همه آسیب‌های لاستیک‌ کارکرده قابل مشاهده نیست، بنابراین نمی‌توانید ایمن بودن آن ها را تضمین نمایید.

در نتیجه تصمیم گیری در مورد زمان تعویض لاستیک و اصل و درجه یک بودن آن ها یک اقدام مهم است، که هم برای ایمنی وسیله نقلیه شما و هم برای حفظ سلامت دیگران بسیار مورد اهمیت می باشد.


تصمیم گیری در مورد زمان تعویض لاستیک و اصل و درجه یک بودن آن ها یک اقدام مهم است


با در نظر گرفتن تمامی نکاتی که گفته شد، وقتی که آمادگی خرید لاستیک را دارید باید برخی از نکات کلیدی را نیز در نظر بگیرید. کیفیت و عملکرد تایرها نقش مهمی در خرید آن ها دارد و بهتر است قبل از در نظر گرفتن هزینه تایرها از کیفیت و مناسب بودن آن ها برای خودرویمان مطمئن شویم. اکثر مردم تصور می کنند خرید لاستیک خارجی فقط مختص برای خودروهای خارجی می باشد و یا اینکه لاستیک های خارجی بسیار پرهزینه هستند!

لاستیک تراینگل یکی از برندهای مطرح چینی است که پس از گذشت بیش از 44 سال در بین 20 برند مطرح دنیا قرار دارد. این برند چینی با استفاده از متریال مرغوب در ساخت از کیفیت عالی و طول عمری بالا برخوردار است. لاستیک تراینگل با توجه به کیفیت بی نظیری که دارد جزو تایرهای مقرون به صرفه خارجی میباشد و می تواند با قیمت لاستیک های آزاد ایرانی نیز برابری کند.

اکثر مردم تصور می کنند که برای خرید لاستیک خارجی باید مبلغ بالایی را پرداخت کنند، در صورتی که اینطور نیست، خرید لاستیک تراینگل بقدری سودمند و پرفایده خواهد بود که بعد از استفاده احساس می کنید هزینه ای که برای خرید آن پرداخت کرده اید در مقابل کیفیت این لاستیک ناچیز بوده است.

 ایده خرید لاستیک با کیفیت خارجی بسیار خوب است ولی همیشه جوابگوی بودجه ما نمی باشد. لازم بذکر است، بسیاری از لاستیک­های ایرانی نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با تایرهای خارجی برابری می کنند.

گروه صنعتی بارز با استفاده از تجارب و تکنولوژی روز دنیا توانسته جایگاه بسیار خوبی در این صنعت پیدا کند و بعنوان پرفروش ترین تایر ایرانی با توجه به کیفیت و عملکرد بالا رضایت مشتری را جلب کند. لاستیک بارز در طی این سال­ها از نظر ایمنی، دوام و راحتی در رانندگی مقبولیت خوبی را کسب کرده است و از قیمت قابل قبولی برخوردار می باشد و تمام محصولات خود را با قیمت و نرخ دولتی به فروش می رساند.

کویرتایر یکی از قدیمی‌ترین برندها در زمینه تولید انواع لاستیک است که یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های لاستیک در میان تولیدکنندگان تایر را دارد و با انواع خودروهای ایرانی و خارجی در کلاس‌های مختلف به ویژه خودرو های شاسی بلند سازگار می باشد. لاستیک کویر تایر با حفظ کیفیت و طول عمر بالا ، تایرهای مقرون به صرفه و با قیمت مناسب خود را در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهد.

بهترین لاستیک ها را با قیمت مناسب از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه های زیادی برای خرید لاستیک وجود دارند که هر کدام دارای نقاط مثبت و منفی هستند. مهمترین فاکتور، یافتن فروشگاهی است که بتوان به آن اعتماد کرد و با خیال راحت خرید خود را انجام داد و از همه مهم­تر قیمت روز لاستیک را با شفافیت در اختیار مخاطبان و کاربران خود قرار دهد.

 برای بهتر نزدیک شدن به فرایند خرید لاستیک می توان فروشگاهی را انتخاب کرد که براساس نیاز های ما موقعیتی را فراهم آورده باشد تا براحتی بتوانیم انواع تایرها و برندها را با هم مقایسه کنیم و با اطلاعات کافی برای خرید لاستیک مورد نظر خود اقدام کنیم.

در این میان فروشگاه اینترنتی لاستیک هایپرتایر با ارائه بهترین خدمات با در اختیار گذاشتن اطلاعات تایرها اعم از داخلی و خارجی برای بررسی بهتر و دقیق تر، فرصتی را فراهم آورده است تا مصرف کنندگان قبل از خرید اطلاعات کافی در مورد لاستیک خودرو بدست بیاورند و در کمال آرامش بهترین تایر مورد نیاز خود را با توجه به کیفیت عالی و گارانتی محصول و با هزینه ای معقول در هایپرتایر خریداری نمایند. گفتنی است هایپر تایر علاوه بر فروش لاستیک های درجه یک و با گارانتی، خدمات نصب و بالانس در محل را در اختیار مشتریان قرار داده است تا با صرف کمترین زمان ممکن نیاز های مشتریان را برطرف کند.