۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت خودرو / محصولات سایپا چند ؟

۷ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۳۷
کد خبر: 594083
قیمت خودرو / محصولات سایپا چند ؟

در حالی که تغییر و نوسانات منفی در دیاگرام قیمتی محصولات خانواده تیبا دیده نمی‌شود، در حال حاضر دیگر محصولات سایپا هم تقریبا تغییر قیمتی چندانی را تجربه نکرده‌اند. تعادل قیمت‌ها در بازار ارز و برنامه‌های توسعه‌ای وزارت صمت در حوزه خودرو، عوامل دخیل در این سکون و کاهش اندک قیمت‌ها به حساب می‌آید. در این راستا قیمت محصولات سایپا اعم از پراید، تیبا و... را به آگاهی شما می‌رسانیم.

قیمت محصولات سایپا که در مدت نسبتا کوتاهی روند تصاعدی داشت، هم اکنون تا حدی نسبت به روز گذشته ثابت مانده و به جز پراید ۱۱۱ که حدود یک میلیون تومان گران‌تر شده است، سایر محصولات قیمت خود را نسبت به یکی دو روز گذشته ثابت نگه داشته‌اند. شایان ذکر است که با توجه به شاخصه‌های نمودار قیمتی تولیدات سایپا، قیمت این محصولات طی یک هفته گذشته با نوسان قابل توجهی مواجه نشده و تقریبا ثابت مانده است. هم اکنون قیمت پراید ۱۱۱ مدل ۹۹، ۱۸۶ میلیون تومان است. قیمت تیبا صندوقدار sx تک گانه(بنزینی) مدل ۱۴۰۰ نیز تقریبا ۱۷۹ میلیون تومان شده که در مقایسه با روز گذشته تقریبا ثابت مانده است.

ساینا EX مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۱۹۱ میلیون تومان معامله می‌شود و نسخه پلاس این خودرو نیز هم اکنون قیمتی بالغ بر ۲۱۱ میلیون تومان دارد. همچنین کوییک اتوماتیک پلاس مدل ۱۴۰۰ که جزء یکی از گرانترین محصولات تقریبا اقتصادی شرکت سایپا به شمار می‌آید، در روز هفت دی ماه قیمتی معادل ۲۸۲ میلیون تومان دارد و همانند مابقی محصولات سایپا در انتظار نوسانات غیر قابل پیش بینی بازار ارز و در عین حال سیاست‌های اقتصادی کلان کشور است تا روند نزولی یا تصاعدی آن در آینده به طرزی ملموس‌تر برای همگان مشخص شود.

با مطالعه جدول ذیل قیمت همه محصولات سایپا اعم از قیمت پراید ، قیمت ساینا ، قیمت تیبا و قیمت کوییک طی امروز ۷ دی ۱۴۰۰ به اطلاع خواهد رسید. بنابراین بدین واسطه توجه شما را به قیمت روز محصولات شرکت سایپا جلب می‌کنیم‌. ضمنا با توجه به شرایط حاکم بر بازار، نوسان و تغییر ساعتی قیمت‌های درج شده در جدول، دور از انتظار نخواهد بود.

قیمت روز محصولات سایپا ( دی ماه ۱۴۰۰ )
نوع خودرو
سال ساخت
کارکرد
قیمت (تومان)
پراید ۱۱۱ هاچ‌بک SE
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۱۸۶ میلیون
تیبا هاچ‌بک EX (رینگ فولادی)
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۱۸۳ میلیون
تیبا هاچ‌بک پلاس
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۱۹۸ میلیون
تیبا صندوقدار SX بنزینی
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۱۷۹ میلیون
تیبا صندوقدار پلاس
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۱۸۷ میلیون
ساینا EX دنده‌ای
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۱۹۱ میلیون
ساینا پلاس دنده‌ای
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۲۱۱ میلیون
ساینا S دنده‌ای
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۲۰۳ میلیون
کوییک اتوماتیک پلاس
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۲۸۲ میلیون
کوییک دنده‌ای
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۱۹۷ میلیون
کوییک دنده‌ای R
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۲۰۴ میلیون
منبع قیمت: باما