۰ نفر

معرفی خودرو ۴۵ و خدمات خودرویی در سراسر ایران

۴ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۴۴
کد خبر: 593085
معرفی خودرو ۴۵ و خدمات خودرویی در سراسر ایران

خرید و فروش خودرو جزو پرریسک‌ترین معامله‌هاست. به طور کلی انجام معامله به دلیل جزییات زیادی که دارد می تواند برای هر کسی مشکل‌ساز شود.

استارتاپ خودرو ۴۵ با رویکرد معاملات امن و کارشناسی شده خدمات مختلفی ارائه می دهد. در این مطلب قصد داریم که به معرفی استارتاپ خودرو ۴۵ و خدمات آن بپردازیم. اگر شما نیز برای خرید و فروش خودروی خود نیاز به کمک و البته کارشناس دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معاملات اینترنتی و آنلاین خودرو

در سال ‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی زندگی بشر به میزان قابل توجهی دچار تغییر و تحول شده است.  این پیشرفت همیشه در راستای ساده شدن برخی از کارها که ممکن است زمان زیادی از انسان صرف کند بوده است. بنابراین برای تحقق این موضوع سعی بر آن بوده که بستری برای ارائه خدمات آنلاین آماده شود.

امروزه خرید و فروش وسایل خیلی ساده و به صورت آنلاین انجام می‌شود. اما زمانی که آن وسیله قیمت زیادی داشته باشد دیگر به سادگی فروش لباس و یا کالاهای ارزان‌تر نیست. به طور مثال خرید و فروش خودرو به صورت آنلاین می‌تواند مزایا و معایب بسیاری داشته باشد. زیرا با توجه به تغییرات قیمت ارز و البته کلاهبرداری‌هایی که ممکن است رخ دهد، شاید خیلی از افراد تمایلی به این کار نداشته باشند.

مخصوصاً خرید خودرو کارکرده می‌تواند با چالش‌های متفاوتی همراه باشد. بنابراین از روش‌های قدیمی و بنگاه‌های اتومبیل کمک می‌گیرند. در همین راستا استارتاپ خودرو۴۵ با تعریف کردن خدمات امن و تضمین شده خود این مشکل را برطرف کرده است. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

وب سایت خودرو۴۵

وب سایت خودرو۴۵ می‌تواند به عنوان یک منبع برای آگاهی از قیمت روز خودرو و مشاهده آگهی ‌های کارشناسی شده و با قیمت منصفانه استفاده شود. همچنین که در هر آگهی مشخصات کامل ماشین که توسط کارشناسان خودرو۴۵ اندازه گیری شده، مشخص شده است. بنابراین متقضیان می‌توانند به راحتی همه اطلاعات ماشین را در یک صفحه مشاهده کنند. همچنین که عکس‌های ماشین در هر زاویه گرفته شده و در آگهی وجود دارد. در ادامه به فرآیند خرید و فروش خودرو توسط این استارتاپ خواهیم پرداخت.

فروش خودرو کارکرده

 

image_1

یکی از مهم ترین خدمات خودرو۴۵ فروش خودرو کارکرده است که با یک بار مراجعه به یکی از شعب این شرکت می‌توانید در زمان کوتاه خودروی خود را با بهترین قیمت بفروشید. اما این کار به چه شکلی صورت می‌گیرد؟ فردی که درخواست فروش خودروی خود را دارد باید ابتدا درخواست خود را در وب سایت این شرکت ثبت کند. سپس با او تماس گرفته می‌شود و پس از آن می‌تواند با ماشینی که قصد فروش آن را دارد در زمان تعیین شده به نزدیک‌ترین شعبه خودرو ۴۵ مراجعه کند.

در آن جا کارشناسی‌های لازم از جمله کارشناسی فنی و ظاهری با دقت زیاد و با استفاده از وسایل دیجیتالی انجام می‌شود. طبق گفته این شرکت ۱۴۵ قسمت از ماشین توسط ابزار پیشرفته بررسی می‌شود. همچنین از تمامی زوایا از ماشین عکس‌برداری می‌شود. در آخر نیز برای بررسی سیستم تعلیق و بررسی نهایی فنی یک تست سواری انجام می‌شود.

ارسال گزارش فنی برای خریداران

در مرحله بعدی از فروش ماشین دست دوم یعنی پس از بررسی و کارشناسی ماشین و تعیین قیمت توافقی، آگهی و گزارش کامل ماشین برای خریداران زیرمجموعه شرکت ارسال می‌شود. در نهایت با بیشترین قیمت و توافق طرفین معامله انجام می‌شود. مراحل نقل و انتقال سند نیز به امن‌ترین حالت ممکن توسط این شرکت انجام و پرداخت آنی انجام خواهد شد. از مهم ترین ویژگی‌های این فرایند آن است که تمام این مراحل با سرعت بالایی انجام می‌شود.

خرید خودرو کارکرده

تا به اینجا به روند فروش ماشین دست دوم آشنا شدید. اما خدمات خودرو ۴۵ شامل خرید خودرو کارکرده نیز می‌شود. برای این کار نیز همانطور که در ابتدا اشاره شد متقاضیان می‌توانند با بررسی آگهی‌های درج شده در سایت، موردهای مناسب را انتخاب و سپس درخواست خود را ثبت کنند. توجه داشته باشید که برای ثبت درخواست خرید متقاضی باید در سایت ثبت نام کرده باشد.

حال می‌دانید که در صورت ثبت درخواست ماشین، ماشین مورد نظرتان به بهترین شکل کارشناسی و تمام بررسی‌های لازم روی آن صورت گرفته است. یکی از ویژگی‌های خودرو ۴۵ تحویل آنی ماشین است. این موضوع برای کسانی که سرعت معامله برایشان اهمیت دارد، یک مزیت مهم محسوب می‌شود.

مزایای استفاده از خودرو ۴۵

3333

قیمت منصفانه

فروش فوری و آسان

سهولت در معامله

اطمینان از معامله

کارشناسی کامل خودرو

تحویل آنی

تسویه آنی

جمع ‌بندی

همانطور که خواندید خودرو ۴۵ بستری برای خرید و فروش ماشین دست دوم و به طور کلی خودرو ایجاد کرده که معاملات به صورت منصفانه و در شرایطی امن انجام می‌شوند. متقضایان نیز می‌توانند به راحتی و فقط یک بار مراجعه خودروی خود را بفروشند و باقی مراحل  را نیز به سرعت طی کنند.

تسویه آنی نیز پس از انجام معامله و توافق طرفین نیز انجام می‌شود. خرید خودرو نیز در وب سایت این استارتاپ امکان‌پذیر است و افراد می‌توانند خیلی راحت مشخصات را بررسی و درخواست خود را ثبت کنند. در سایت این شرکت نیز می‌توانید از قیمت‌های روز خودرو مطلع شوید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.