۰ نفر

شرایط فروش شش محصول ایران خودرو اعلام شد

۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۸
کد خبر: 588011
شرایط فروش شش محصول ایران خودرو اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی شرایط پیش فروش یک ساله شش محصول خود را اعلام کرده است. در این طرح فروش خودروهایی مانند تارا دنده دستی، دنا پلاس توربو اتوماتیک، دنا پلاس توربو دنده دستی، پژو ۲۰۷i پانوراما دنده دستی، رانا پلاس و سورن پلاس نیز عرضه می شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  اسب بخار، این شرایط فروش از روز پنج شنبه مورخ ۱۸ آذر ۱۴۰۰ به مدت سه روز برقرار است و مشتریان می توانند نسبت به ثبت نام اولیه این شش خودرو اقدام کنند. بر اساس بخشنامه ایران خودرو، همچنان در این طرح فروش نیز قواعد کمیته خودرو جهت عرضه وجود دارد و متقاضیان باید پیش از انجام فرایند ثبت نام، به نکات درج شده در بخشنامه موجود توجه داشته باشند. همچنین در صورت ثبت تقاضای بیشتر از ظرفیت، فرایند قرعه کشی برای این طرح فروش برگزار خواهد شد.

در این طرح فروش اعلام شده که با توجه به موعد تحویل خودروها، محصولاتی مانند دنا پلاس توربو دنده دستی، رانا پلاس و پژو ۲۰۷i پانوراما دنده دستی با جعبه دنده شش سرعته در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهند گرفت. باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر عرضه رانا پلاس پانوراما با جعبه دنده شش سرعته دستی و پیشرانه TU5 پلاس از سوی ایران خودرو آغاز شده و قرار است تا بزودی این قوای محرکه بر روی پژو ۲۰۷i هم نصب شود. همچنین دنا پلاس توربو دنده ای جدید نیز بزودی با جعبه دنده شش سرعته دستی وارد خط تولید این خودروساز خواهد شد.

شرایط فروش شش محصول ایران خودرو اعلام شد - آذر 1400