۰ نفر

تیگو۸ پرو ، سمبل تکنولوژی های جدید

۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸
کد خبر: 587679
تیگو۸ پرو ، سمبل تکنولوژی های جدید

تیگو8 پرو با موتور بسیار مدرن TGDI توانست جزو برترین موتورهای بازار چین به لحاظ عملکرد و توانمندی قرار گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین،  تیگو8 پرو لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو است که این روزها سر و صدا و توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرده و قرار است به زودی به بازار ایران عرضه شود.

اما چرا این همه تیگو8 پرو در مرکز توجه قرار گرفته؟

تکنولوژی های خودرویی روز به روز در حال تغییر هستند و با عرضه خودروهای جدید دریایی از آپشن ها و امکانات را در اختیار مالکان خود قرار میدهند ، چینی ها که این روزها رقیب سرسخت و تازه نفسی برای بزرگان غربی و شرقی هستند سرمایه گذاری هنگفتی را بر روی تکنولوژی انجام داده اند و حال تمام  و کمال پا به میدان رقابت گذاشته اند .

تیگو8 نمونه ایی از این سرمایه گذاری و تلاش گسترده برای رقابت با بزرگان جهانی میباشد . همکاری با خبره ترین و با سابقه ترین مهندسان مطرح بین المللی ، واحدهای تحقیق و توسعه مهندسی و تکنولوزی در آلمان و سایر نقاط معتبر ، همکاری مشترک با شرکت بریتانیائی جاگوار لندروز که لوکس ترین خودروها را تولید میکند و از تکنولوژی فوق العاده برخوردار است همراه با سرمایه گذاری های کلان تکنولوژی و کیفی  و همکاری با بزرگترین قطعه سازان بین المللی در نهایت محصولی چون تیگو8 پرو را به وجود آورده است.که اینگونه مورد توجه قرار میگیرد و در طول 1 سال موفق به فروش بیش از 140.000 دستگاه در بازارهای جهانی و آن هم در رقابت با محصولات پر ادعا شده است.

اما  جذاب ترین بخش تیگو8 پرو آپش های ADAS میباشد که این روزها خودروهایی چون رنجرور ، مرسدس بنز ، بی امو ، ولوو و..... از آن بهره میبرند ، انواع تکنولوژی های هوشمند و رادارهای فعال  که نهایت امنیت و ایمنی را برای این شاسی بلند خوش قامت به همراه دارد.

CARRUSEL-TIGGO8_plus_1200x800_13

از سوی دیگر در بخش فنی نیز تیگو8 پرو با موتور بسیار مدرن TGDI که توانست جزو برترین موتورهای بازار چین به لحاظ عملکرد و توانمندی قرار گیرد در کنار گیربکس دوکلاچه 7 سرعته تر با تکنولوژی شرکت گتراک آلمان  به لحاظ حرکتی نیز در سطح مطلوب و قابل قبولی قرار دارد .

تیگو8 پرو در کنار تکنولوژی و عملکرد آپشن های رفاهی مناسبی را نیز فراهم کرده ، حافظه صندلی ، گرمکن و سردکن صندلی های جلو ، دوربین360- سقف پاناروما، شارژ بدون سیم موبایل ، کولر دوآل و انبوهی از امکانات دیگر در مقایسه با  رقبای وارداتی این خودرو را در وضعیت برتری قرار میدهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد خودرو تیگو8 پرو اینجا کلیک کنید.