۰ نفر

خودرو جدید فردا موتورز به کارخانه رسید

۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳
کد خبر: 583203
خودرو جدید فردا موتورز به کارخانه رسید

پس از انتشار بیلبوردهای کراس اوور جدید فردا موتورز و انتشار رسمی اطلاعات فنی آن، بالاخره این خودرو در کارخانه خودروسازی فردا رویت شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، چند ماهی است که فردا موتورز که پیش از این خودروهای FMC SX6، FMS SX5 و FMC 511 را عرضه کرده، بیلبوردهایی از کراس اووری جدید با نام FMC T5 منتشر کرده است. تصاویر ابتدایی باعث گمانه‎‌زنی‌هایی درخصوص محصول جدید این خودروساز شد و سرانجام اطلاعات فنی این محصول در یک کاتالوگ و به صورت رسمی از سوی فردا موتورز منتشر شد. این مشخصات فنی خبر از آمدن کراس اووری داد که در این رده و در میان رقبای خود حرفی برای گفتن دارد.

با اینکه هنوز این محصول به صورت رسمی از سوی فردا موتورز معرفی نشده است اما تصاویری که توسط یکی از مخاطبان ارسال شده است نشان از حضور این کراس اوور در محوطه یکی از سایت‌های خودروسازی فردا می‌دهد و  حال می‌توان گفت که بالاخره این خودرو تازه نفس به کارخانه فردا موتورز رسیده است.

با توجه به تصاویر ارسالی و مشخصاتی که پیش از این منتشر شده است، می توان گفت FMC T5 در رده رقابتی با خودروهایی همچون دیگنیتی و فیدیلیتی بهمن موتور در بازار حضور خواهد داشت و توان جلب رضایت مشتریان این رده بازار را خواهد داشت.

هرچند که مدیران این گروه خودروسازی هنوز مطلبی رسمی درخصوص رونمایی محصول جدید فردا موتورز عنوان نکرده‌اند، اما با توجه به مشاهدات ما، می‌توان گفت که به زودی شاهد اخبار تازه‌ای درخصوص FMC T5 و تولید و فروش آن از سوی گروه خودروسازی فردا خواهیم بود.

FMC T5 کرمان موتور

FMC T5 کرمان موتور

FMC T5 کرمان موتور

FMC T5 کرمان موتور

FMC T5 کرمان موتور