۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام خودرو ( فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی )

۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۰۸
کد خبر: 577744
ثبت نام خودرو ( فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی )

بهمن موتور، از روز دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی ، دو شاسی بلند محبوب خود را آغاز خواهد کرد.

اقتصاد آنلاین - محسن بهرامی؛ شرکت بهمن موتور مرحله جدید فروش نقدی دو کراس اوور نیمه لوکس دیگنیتی و فیدلیتی را از روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه با ظرفیت محدود به مرحله اجرا درخواهد آورد.

 در قالب جدیدترین طرح فروش دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی، مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شرکت بهمن موتور در تاریخ یادشده، تا پیش از تکمیل ظرفیت نسبت به ثبت‌نام و سفارش خرید نقدی یکی از دو مدل فیدلیتی یا دیگنیتی اقدام کنند.

فیدلیتی یک کراس اوور سایز متوسط از سری تولیدات کمپانی چری است که از لحاظ کلاس بدنه هم‌رده هیوندای سانتافه قرار می‌گیرد و دیگنیتی یا دانگ فنگ ix5 نیز عنوان اولین شاسی بلند کوپه مونتاژ داخل را با خود یدک می‌کشد.

 هر دو خودرو از پیشرانه‌های ۱.۵ لیتری توربوشارژ به منظور تأمین قدرت خود استفاده می‌کنند اما جعبه دنده آنها با یکدیگر تفاوت دارد. به نحوی که فیدلیتی از یک گیربکس دو کلاچه خشک به منظور انتقال نیرو به چرخ‌های جلو استفاده می‌کند اما دیگنیتی به جعبه دنده اتوماتیک سی وی تی مجهز است. هر دو خودرو به تجهیزات متنوع رفاهی و ایمنی مجهز هستند و از این حیث در ردیف اتومبیل‌های لوکس مونتاژ داخل رده‌بندی می‌شوند.