۰ نفر

شرایط فروش ام وی ام x۳۳s اسپرت اتوماتیک نیوفیس

۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۴۴
کد خبر: 560690
شرایط فروش ام وی ام x۳۳s اسپرت اتوماتیک نیوفیس

آخرین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو با مدل ۱۴۰۰ در حال حاضر به گونه‌ای در جریان است که مشتریان به واسطه آن می‌توانند ام وی ام X33S اسپرت اتوماتیک نیوفیس را به صورت نقدی یا اقساطی خریداری کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس جدیدترین شرایط فروش ام وی ام X33S اسپرت اتوماتیک نیوفیس ، قیمت این خودرو کراس اوور برابر ۵۹۹ میلیون و 393 هزار تومان از سوی شرکت مدیران خودرو اعلام شده است. خریداران می‌توانند با واریز معادل این وجه به حساب شرکت، اتومبیل خود را حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز تحویل بگیرند.

اما آن دسته از متقاضیانی که مایل به خرید اقساطی ام وی ام x33s نیوفیس هستند، لازم است مبلغ ۲۹۹ میلیون و 676 هزار و 500 تومان را به عنوان پیش‌پرداخت منعطف به حساب مدیران خودرو واریز کرده و باقی‌مانده بهای ماشین را در قالب تسهیلات با نرخ سود سالانه ۲۱ درصد و مدت بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه، پرداخت کنند. در قالب خرید اقساطی نیز شرکت متعهد شده که حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز اتومبیل متقاضی را به او تحویل دهد.

بررسی مشخصات ام وی ام X33S اسپرت اتوماتیک نیوفیس

نسخه فیس‌لیفت ام وی ام ایکس ۳۳ اس در سال ۲۰۲۰ با نام چری تیگو 3 نیو به بازار چین راه پیدا کرد و شرکت مدیران خودرو نیز از سال 13۹۹ عرضه آن به مشتریان داخلی را کلید زد.

 این خودرو از لحاظ پلت فرم و ساختار تفاوت چندانی با ام وی ام ایکس ۳۳ اس اسپرت ندارد اما نمای چهره آن تا حد زیادی تغییر کرده و از جلوپنجره‌ای به سبک محصولات جدیدتر کمپانی چری نظیر ام وی ام X55 و تیگو ۸ در آن استفاده شده که درمجموع نمایی نسبتا مجلل و تا حدودی خانوادگی‌تر را برای فرم چهره این کراس اوور جمع‌وجور پدید آورده است. درون کابین نیز صرفا طرح غربیلک ‌فرمان عوض شده و سایر بخش‌ها تغییر اساسی را تجربه نکرده‌اند.

شرکت مدیران خودرو در بخش فنی همان موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی ۱۶ سوپاپ به قدرت ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر را جهت تامین نیروی ام وی ام ایکس ۳۳ اس اسپرت جدید به خدمت گرفته اما دیگر گیربکس سی وی تی مدل قبلی را در کنار پیشرانه کوپل نکرده است و به جای گیربکس سی وی تی، در مدل جدید از یک جعبه دنده اتوماتیک ۵ سرعته مجهز به مبدل گشتاور استفاده شده است که به طور کلی، رانندگی با این خودرو را نسبت به مدل پیشین کمی مهیج‌تر خواهد کرد.

شتاب صفر تا صد نسخه فیس‌لیفت ام وی ام ایکس ۳۳ اس حدود ۱۴ ثانیه برآورد شده و حداکثر سرعت آن هم به ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. ضمن آنکه این خودرو به طور متوسط در ازای پیمودن ۱۰۰ کیلومتر مسافت حدود ۸.۴ لیتر سوخت مصرف می‌کند. باک سوخت کراس اوور جدید مدیران خودرو برای پذیرش ۵۵ لیتر بنزین ظرفیت دارد و وزن کل این اتومبیل نیز به ۱۴۲۰ کیلوگرم می‌رسد.

امکانات ام وی ام X33S جدید هم ارتقا پیدا کرده و مواردی مثل: سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، کروز کنترل، کنترل سرعت در سرپایینی، کنترل توقف در سربالایی، سنسور فشار باد تایر، سنسور پارک عقب، دیلایت، اتولایت، مه شکن‌های جلو و عقب، ترمز ضد قفل ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، ترمز کمکی، فرمان برقی حساس به سرعت با روکش چرم و کلیدهای کنترلی، دو عدد کیسه هوا، تهویه اتوماتیک، سانروف، آینه های جانبی برقی با گرمکن و... در این خودرو حضور دارند.