۰ نفر

شرایط فروش FMC 511 با افزایش قیمت اعلام شد

۲ شهریور ۱۴۰۰، ۲۲:۵۰
کد خبر: 556205
شرایط فروش FMC 511 با افزایش قیمت اعلام شد

شرکت فردا موتورز با اعلام شرایط فروش FMC 511 برای شهریور۱۴۰۰، قیمت این سدان کلاس B را افزایش داد. در حال حاضر این محصول به صورت پیش فروش عرضه می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، قیمت مصوب و جدید FMC 511 از سوی شرکت فردا موتورز ۴۸۹ میلیون تومان تعیین شده و نسبت به ماه قبل، ۶۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. در طرح فروش جدید این شرکت سود مشارکت ۱۸ درصد به مشتریان تعلق می گیرد و مدت زمان تحویل خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است. همچنین پیش پرداخت ۲۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در زمان ثبت نام نیاز است. با توجه به بخشنامه منتشر شده در وبسایت رسمی فردا موتورز، قیمت ۴۸۹ میلیون تومان با درنظرگیری هزینه های شماره گذاری، مالیات، عوارض و… است.

خودرو

خودرو

فردا ۵۱۱ که FMC 511 هم گفته می شود، خودرویی است که در قالب قراردادهای مشارکتی با یکی از شرکای چینی خودروسازی فردا و با تغییر نشان تجاری و برخی جزئیات فنی، به بازار ایران آمده است. این سدان اقتصادی به پیشرانه ۱۴۸۰ سی سی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز است که ساختار NVH و سامانه زمان بندی متغییر سوپاپ ها در آن دیده می شود. این پیشرانه که استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد و در شرایط بهینه مصرف سوخت ۶٫۲ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را ثبت می کند، ۱۰۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۵ نیوتن متر تولید می نماید و این توان را از طریق جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلو می رساند.

سانروف ، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی ، دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، فرمان کمکی برقی، حالت تیپ ترونیک و اسپرت جعبه دنده، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، جلو آمپر دیجیتال و آنالوگ، شیشه ها و آینه های برقی، بازشو درِ صندوق عقب از روی ریموت، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر مستقل، بلوتوث، کامپیوتر سفر، چراغ روشنایی روز، سنسور نور و… از جمله امکانات رفاهی فردا ۵۱۱ به حساب می آید.