۰ نفر

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس؛

مدیریت کارآمد در کروز و بهمن قابل تقدیر است

۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۲۰
کد خبر: 556066
مدیریت کارآمد در کروز و بهمن قابل تقدیر است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران کروز و گروه بهمن با مدیریتی کارآمد توانستند نقشی مهم در صنعت قطعه سازی و خودروسازی ایفا کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید بهمن موتور از جمله فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن نیز توسط نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

 محمد مهدی فرودین همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.

محمد مهدی فرودین عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: از بخش های مختلف دو شرکت بازدید کردم نکته قابل توجه هر دو مجموعه اینکه در عرصه اشتغالزایی توانسته اند به خوبی رسالت خود را انجام دهند.

وی با اشاره اینکه حضور نیروهای متخصص و نخبه نقشی مهم در ارتقای کیفیت قطعات و خودروهای تولید شده داشته است، بیان داشت: امید داریم در آینده ای نزدیک در صنعت قطعه سازی و خودرو به عنوان یک کشور خودکفا بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. 

رییس فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به عنوان یک ایرانی به داشتن چنین مدیران توانمندی افتخار کردم، خاطرنشان کرد: مدیران کروز وگروه بهمن با مدیریتی کارآمد توانستند نقشی مهم در صنعت قطعه سازی و خودروسازی ایفا کنند؛ از این رو چنین بخش هایی باید حمایت شوند تا در آینده شاهد توانمند سازی و بومی سازی صد درصد در عرصه قطعه و خودرو باشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی به حضور بانوان به عنوان نقطه قوت در قطعه سازی کروز بر شمرد و گفت: این امر نشان می دهد که بانوان در حوزه صنعت گوی سبقت را از مردان گرفته اند.