۰ نفر

لوازم جانبی جدید برای وسپا GTS 300 به بازار آمد

۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۹
کد خبر: 550874
لوازم جانبی جدید برای وسپا GTS 300 به بازار آمد

وسپا GTS 300 فقط یک اسکوتر زیبا نیست، پیشرانه تک سیلندر آب خنک آن به حجم ۲۷۸ سی سی، ۲۳٫۸ اسب بخار قدرت و ۲۶ نیوتن متر گشتاور دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، این پرچم‌دار  وسپا  همچنین به سیستم کنترل کشش، پورت USB، چراغ های LED و سیستم ردیاب مجهز شده است. با وجود تمام زیبایی‌ GTS 300، برخی افراد، نسل های قدیمی وسپا را به آن ترجیح می دهند. زمانی که لوازم جانبی بر روی این اسکوتر نصب شوند، باز هم چهره لوکس تری به خود می گیرد. متخصصان برند  Rizoma ، که از موتورسیکلت های دوکاتی گرفته تا  هارلی دیویدسون  لوازم جانبی طراحی کرده اند، در آخرین پروژه خود به سراغ  وسپا GTS 300  رفته اند.

کیت لوازم جانبی وسپا GTS 300

طراحان Rizoma پیش از هر چیز، چراغ جلوی  وسپا  GTS 300  را بازطراحی کرده اند. حکاکی لیزری که درون کاسه چراغ انجام شده، ظاهر کلاسیک تری به آن می بخشد. یک کاور نقره ای در بالای چراغ اضافه شده و فلاپی نقره ای نیز همرنگ با آن تا پایین فلاپ جلویی ادامه یافته است. حتا تاج روی گلگیر هم به تبع این فلاپ ها تغییر رنگ داده است، اما این ست چندان برای شما ارزان تمام نمی شود! ۴۴۹ یورو (۵۳۳ دلار) برای فلاپ جلویی، ۳۲۹ یورو (۳۹۱ دلار) برای کاپ روی فرمان و ۷۰ یورو (۸۳ دلار) برای تاج روی گلگیر. افزون بر موارد گفته شده، Rizoma یک سری لوازم جانبی کاربردی همچون قلاب کیف، آویز پلاک و گیره پای سرنشین عقب را نیز برای مالکان  وسپا  GTS 300  در نظر گرفته است.

ویژگی های لوازم جانبی جدید وسپا

حتا شبکه های ورودی هوای موتور هم با قطعات کرومی تزیین شده اند تا این اسکوتر پرچم‌دار را از مدل های معمولی متمایز کنند. این شبکه ها از ورق آلومینیوم و فولاد ضدزنگ ساخته می شوند تا وزن نهایی نسخه های سفارشی GTS 300 را کاهش دهند. نصب این شبکه های ورودی هوا نیز مانند دیگر قطعات ساخت Rizoma مشمول پرداخت هزینه اضافه است که معادل با ۳۸۹ یورو (۴۶۲ دلار) هزینه در بردارد. شاید  وسپا GTS 300  قدرت، سرعت و عملکرد خوبی داشته باشد، اما اگر واقعاً می خواهید که وسپای شما در میان انبوهی از اسکوترها جلب توجه کند، می توانید نگاهی به ست قطعات تزیینی Rizoma بیاندازید.