۰ نفر

تیگو۸ پرو در راه بازار ایران

۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۴
کد خبر: 535858
تیگو۸ پرو در راه بازار ایران

خودروی تیگو 8 پرو به عنوان لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو طی ماه‌های آینده راهی بازار خواهد شد.

 به گزارش اقتصاد آنلاین؛ تیگو8 پرو اخیرا در بازار چین و سایر بازارهای مهم چون برزیل ، روسیه ، آمریکای جنوبی و خاورمیانه به عنوان لوکس ترین محصول شرکت سازنده معرفی شده است.

تیگو8 پرو یک شاسی بلند لوکس و مدرن است که با اندازه و ابعاد بزرگ و به صورت 7 نفره به بازار ایران عرضه می‌شود  که می‌تواند برای خانواده های ایرانی مورد توجه قرار گیرد . این خودرو با داشتن طول 4722 میلی متر ،عرض 1860 میلیمتر و ارتفاع 1745 میلیمتر و فاصله دو محور 2710 میلیمتر میتوان به عنوان یک شاسی بلند متوسط در کلاس رقابتی هیوندای سانتافه ، میتسوبیشی اوت لندر، رنو کلئوس قرار گیرد .

 از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به ایربگ های جلو ، جانبی ، پرده ایی ، و مجموعه از امکانات ایمنی را اشاره کرد. همچنین این خودرو دارای امکانات رفاهی چون دوربین 360 درجه اچ دی است و تهویه مطبوع این خودرو دارای فیلتر ان 95 است که از ورود ویروس به کابین خودرو جلوگیری می‌کند .

سال گذشته تنها در بازار کشور چین که تمام مدلها و برندهای خودرویی جهانی به صورت آزادانه فعالیت می‌کنند تیگو8 موفق به فروش حدود 140.000 دستگاه شدکه هم برای سازنده یک رکورد بزرگ بود و هم در این سگمنت قیمتی و کلاسی این تعداد فروش نمایانگر یک محصول موفق است.