۰ نفر

قطعه سازی کروز در خدمت تولید

۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۹:۲۵
کد خبر: 453377
قطعه سازی کروز در خدمت تولید

شرکت کروز یکی از قطعه سازان بزرگ کشور است در طول 38 سال اخیراست. شاید در ابتدا تاسیس این کارخانه به ذهن کسی نمیرسید که این شرکت بتواند با گذشت مدت زمان کوتاهی به نقش آفرینی مثبت در بازار خودرو رو آورد.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت کروز یکی از قطعه سازان بزرگ کشور است در طول 38 سال اخیراست. شاید در ابتدا تاسیس این کارخانه به ذهن کسی نمیرسید که این شرکت بتواند با گذشت مدت زمان کوتاهی به نقش آفرینی مثبت در بازار خودرو رو آورد.

حال این شرکت به واسطه باور به توان داخلی مهندسان ایرانی توانسته زمینه اشتغال زایی سالانه 15 هزار نفری را فراهم آورد و جایگاه خود را به عنوان برندترین قطعه ساز ایران تثبیت بخشد.

شرکتی که9 سال 61 فعالیت خود را با تولید قطعات کلید خانگی شروع کرده است توانسته ظرفیت خود را در جهت ارتقای تولید داخلی به 13 سرفصل قطعات خودروای وسعت بخشد.

اما به تناسب هرچه شاهد رشد کمی و کیفی تولیدات این شرکت که خواست مهم مقام معظم در طول سال های اخیر مبنی بر حمایت از صنعت ایرانی بوده است بوده ایم، خط تخریب جدیدی نیز برای به حاشیه بردن دستاوردهای آن شکل میگیرد.

در آخرین نمونه آن تعدادی از کانال های رسانه ای که چون روز برای این شرکت مشخص است که از کدام افراد خط و جهت خود را می‌گیرند با عنوان کردن مسائلی از جمله اینکه مافیای قطعه سازی خودرو کشور و عامل گرانی آن این شرکت است سعی در دور کردن اذهان از موفقیت های این شرکت نموده اند.

از آنجا که مطالب این افراد مبتنی بر ادله و سندهای متقن نبود در دادگاه تجدید نظر نیز محکوم به اعلان رسمی عذرخواهی خود از پرسنل و کارگران این شرکت موفق ایرانی شدند.

درهرصورت آنچه محل توجه است آنکه؛ هرچه سریعتر برخورد قاطعی با کسانی که چشم دوخته اند تا با استفاده از این حربه رسانه ای، این شرکت قطعه ساز داخلی را حاشیه کشانده تا بار دیگر عرصه برای جولان آنها در وارد کردن قطعه از کشورهای خارجی فراهم شود صورت بگیر تا دیگر شاهد شکل‌گیری چنین خط تخریب های پلیدی در کشور نباشیم.