۰ نفر

خرید اقساطی خودرو خارجی تنها با 1 تماس (گارانتی + دریافت وام)

۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۳
کد خبر: 367121
خرید اقساطی خودرو خارجی تنها با 1 تماس (گارانتی + دریافت وام)

اگرچه خرید خودرو خارجی به دلایل مختلفی همچون کیفیت برتر، طراحی زیباتر و تنوع بیشتر طرفداران بسیاری دارد، اما ممنوعیت واردات خودروهای خارجی، تعرفه‌های بالای گمرکی، افزایش قیمت دلار و ... باعث افزایش بی‌سابقه قیمت خودرو خارجی شده است، تا جایی که خرید خودرو خارجی برای بسیاری از افراد تبدیل به آرزویی دست نیافتنی شده است.

قیمت‌ها چنان افزایش یافت که اگر به عنوان مثال تا سال گذشته با حدود قیمت 200 تا 300 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی همچون رنو تلیسمان، کیا اپتیما، هیوندای سوناتا و ... وجود داشت اما در حال حاضر قیمت این خودروها به بازه 550 تا 650 میلیون تومان افزایش یافته و عملا امکان خرید خودروهایی از این دست وجود ندارد و باید به خرید خودروهای چینی رضایت داد.

در این شرایط، خرید اقساطی بهترین راه حل برای خرید خودرو خارجی است، زیرا اگرچه بسیاری از افراد توان مالی پرداخت یکجای مبلغ خرید خودرو خارجی را ندارند اما توان و تمایل خرید اقساطی این خودروها را دارا هستند. بنابراین اگر طرحی برای خرید اقساطی خودروهای خارجی فراهم شود متقاضیان بسیاری خواهد داشت. حال سوال اینجاست که در حال حاضر چه طرح‌هایی برای خرید خودرو خارجی به صورت اقساط وجود دارد؟

خرید خودرو خارجی، اقساطی، کارشناسی شده، با گارانتی

در حال حاضر به دلیل ممنوعیت واردات خودروهای خارجی امکان خرید خودرو خارجی صفر کیلومتر بسیار محدود است و باید به خرید نمونه‌های دست دوم این خودروها رضایت داد. اگرچه امکان خرید نقدی خودروهای خارجی دست دوم در سایت‌ها و مجموعه‌های مختلف وجود دارد اما کمتر مجموعه‌ای در کشورمان وجود دارد که به فروش اقساطی خودروهای خارجی دست دوم آن هم از نوع کارشناسی‌شده و گارانتی‌دار بپردازد.

یکی از معدود مجموعه‌هایی که اقدام به ارائه طرح فروش خودرو خارجی به صورت اقساطی کرده است؛ شرکت همراه مکانیک، اولین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین فروش خودرو در کشور است. در این طرح که برای خرید خودروهای خارجی تولید سال 2010 به بعد ارائه شده است، متقاضیان می‌توانند 50 درصد مبلغ خرید خودرو را وام دریافت کرده و در اقساط 6 تا 36 ماه بازپرداخت کنند. برای این منظور کافیست خودروی مدنظر خود را در لینک hamrah-mechanic.com/car-buy/ ثبت کنید تا مشاوران همراه مکانیک با شما تماس بگیرند.

خخ

مزایای خرید اقساطی خودرو از نمایشگاه همراه مکانیک عبارتست از:

  • خرید خودرو کارشناسی‌شده و مطمئن: در طرح خرید اقساطی خودروهای خارجی دست دوم، خودرو پیش از خرید توسط کارشناس تخصصی بازرسی شده است. در حقیقت تمامی خودروهای موجود در نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک مراحل کارشناسی 209 نقطه‌ای فنی، بدنه و آپشن را پشت سرگذاشته‌اند و دارای گزارش کامل کارشناسی خودرو هستند.
  • خرید خودرو دست‌دوم با گارانتی: اگر در بازه زمانی 7 روز پس از خرید اقساطی خودرو خارجی، ایرادی در خودرو نمایان شد که با مندرجات گزارش کارشناسی شده متفاوت بود، همراه مکانیک خسارت رنگ خوردگی بدنه و یا هزینه تعمیر خودرو را مطابق مفاد ضمانت‌نامه پرداخت خواهد کرد.
  • دریافت خدمات حقوقی و عقد قولنامه محضری: شرکت همراه مکانیک با حضور مشاور حقوقی اقدام به نوشتن قولنامه رسمی می‌کند که همه شرایط خودرو اعم از فنی و بدنه در قولنامه ثبت می‌شود. در این صورت اگر بعد از خرید مشخص شود که خودرو دارای ایراداتی بوده است، خریدار قادر به شکایت در مراجع قانونی بوده و در صورت تایید ایرادات خودرو توسط دادگستری، فروشنده موظف به پرداخت جریمه به خریدار خودرو خواهد بود.
  • عدم مواجهه با دلالان: یکی از مزایای مهم خرید خودرو دست دوم از نمایشگاه همراه مکانیک عدم روبرو شدن با دلالان است که همواره قصد دارند بیشترین سود را نصیب خود کنند. شما در نمایشگاه همراه مکانیک خودرو را به قیمت و بی واسطه می‌خرید.
  • دریافت مشاوره تخصصی خرید خودرو: از دیگر مزایای خرید خودرو خارجی دست دوم از همراه مکانیک اختصاص یک مشاور برای دریافت راهنمایی کامل در خصوص خرید خودرو است. این مشاور به تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص خرید خودرو پاسخ خواهد داد و شما را در انتخاب بهترین گزینه منطبق با بودجه و شرایط شما یاری خواهد رساند.

خخخ

برای ثبت سفارش خرید خودرو خارجی دست دوم کارشناسی شده به صورت اقساطی اینجا کلیک کنید.

 

منبع : ویرلن