۰ نفر

اسرار زندگی مشترک؛ این نشانه ها خبر از کم شدن عشق مردها می دهد

۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۱۸
کد خبر: 702280
اسرار زندگی مشترک؛ این نشانه ها خبر از کم شدن عشق مردها می دهد

زمانی شما عضوی جدا ناشدنی بودید و همیشه در اولویت قرار داشتید. اما حالا دوستانش را بیشتر از شما می بیند.

10 تغییر که خبر از کم شدن عشق مردتان میدهد

به گزارش اقتصاد آنلاین، بعضی از افراد هرگز بزرگ نمی شوند”، آن ها دورانی که همیشه دوست دارند با دوستان دختر یا  پسرشان وقت بگذرانند و کارهایی که دختران و پسران انجام می دهند را انجام دهند، را نمی گذرانند.

نیازی نیست دوستان را به طور کامل کنار بگذارید. تعادل فاکتور مهمی در هر رابطه ای است.

زنان معمولا در مورد زمانی که مردان باید با دوستانشان وقت بگذرانند گوش زد می کنند.

اگر مردی ترجیح می دهد وقت بیشتری را با دوستانش بگذراند تا شما، بنابراین این موضوع می تواند در دیگر جنبه های ازدواج و رابطه نیز تاثیر بگذارد و از نشانه های نشانه کم شدن عشق همسرتان باشد.

برای مثال، میر می گوید” ممکن است در کنترل مخارج و یا هدف گذاری های بلند مدت مشکل داشته باشد.”

“خبر خوب این است که بسیاری از افراد زمانی که با واقعیت این که ازدواج کرده اند روبرو می شوند، تلاش می کنند تا خودشان را رشد دهند و بزرگ شوند.

میر می گوید:”خبر بد این است که بعضی از افراد هرگز بزرگ نمی شوند و رشد نمی کنند.”

 دل مشغولی دیگری دارد (و این دل مشغولی شما نیستید)

زمانی پارتنر شما در تمام دقایق سعی می کرد تا شما را خوشحال کند.

علائم کم شدن عشق

اکنون، او زمانش را صرف ورزش کردن، بازی گلف، بازی های ویدئویی و یا دنبال کرن عادت های جدید می کند.

سرگرم بودن با فعالیت هایی که شما را خوشحال می کند کاملا عادی است. اما ممکن است او این فعالیت ها را به عنوان عاملی برای پرت کردن حواسش از رابطه با شما و یا عاشق نبودن شما انجام می دهد.

فرانسسکا دی میلیو، متخصص سابق زوج های تازه ازدواج کرده در سایت About.com و نویسنده ی بلاگ Italian Mamma می گوید:

“زمانی که اشتیاق به دل مشغولی تبدیل شود، نتیجه آن می شود نادیده گرفتن رابطه با شما، کمتر وقت گذراندن با شما و نادیده گرفتن مسئولیت های ازدواج و این یک مشکل است”.

زندگی مشترک

او توصیه می کند تا مشکل را با همسرتان در میان بگذارید. او می گوید: “گاهی همسر شما نمی داند که که احساس می کنید نادیده گرفته شده اید.

“در میان گذاشتن این مورد باعث می شود همسرتان این شنانه ها را دریافت کند و وقت بیشتری را با شما بگذراند.”

نشانه کم شدن عشق همسرتان این است که به وزن و ظاهر خود اهیمت نمی دهد

او زمان بسیاری را صرف آماده شدن برای قرار اولتان می کند. اکنون خوش شانس هستید اگر موهایش را برای بیرون رفتن برای شام موهایش را شانه می کند.

اگر اهمیتی به ظاهرش نمی دهد و یا اهمیتی به وزنش نمی دهد، ممکن است علاقه اش به رابطه تان کم شده باشد و دیگر عاشقان نباشد.

هیچ اهمیتی به این که شما او را جذاب می بینید یا نه نمی دهد. دی میلیو می گوید: “ازدواج امری مسلم نیست.” “شما باید زحت زیادی بکشید تا بگویید که هنوز به او علاقه دارید و عاشقش هستید.

” مارنی فیورمان، روان درمانی در بوکا راتون در کالیفورنیا می گوید: “این عادا ممکن است معنی عمیق تری هم داشته باشند.

” او می گوید: “این ها ممکن است نشانه خودداری از صمیمیت و نشانه کم شدن عشق همسرتان باشند.” “پارتنر یاد می گیرد که این روش خوبی است تا فاصله اش را با شما حفظ کند.”

اینکه دیگر شما را بغل نمی کند از نشانه های از بین رفتن علاقه است

افراد برای ابراز حس نزدیکی به همدیگر، یکدیگر را در آغوش می کشند:

آرام، امن و در ارتباط. اما زمانی که شما برای در آغوش گرفتن او به او نزدیک می شوید و او می گوید که اکنون برای این گونه ابزار محبت حوصله ندارد، وضعیت مشکل ساز می شود.

فیورمن می گوید: “همچنین نگران کننده است. اگر پارتنری تلاش هایش برای ارتباط فیزیکی به صورت مکرر رد شود.”  پی ببرید چرا حوصله ندارد.

لزلی م. و دورز ، مشاور ازدواج در کارولینای شمالی و نویسنده ی طرح ازدواج دائم: چگونه با توجه بیشتر، ازدواج موفق داشته باشید می گوید:

“این که بپرسید آیا  تحت فشار است و استرس دارد یا مشکل حل نشده ای در رابطه تان دارید بسیار مهم است.

نشانه های کم شدن عشق

”  “این رفتار ها همچنین این معنی را می دهند که دیگر علاقه ای به رفع نیاز های عاطفی شما ندارد چرا که دیگر تلاشی برای رابطه تان نمی کند.

در مورد روزی که داشته اید از شما نمی پرسد

“سلام عزیزم! امروز چطور بود؟” چند وقت است که این جملات را نشنیده اید؟ پیش از این که به نتیجه برسید، سعی کنید پی ببرید چرا نمی خواهد با شما گفت و گو کند.

شاید روز سخت و طولانی داشته و نیاز دارد مدتی تنها باشد. میر می گوید:

اگر، اگر علاقه ای به روزی که داشته اید نشان نمی دهد، جدای از آن که چه روزی داشته اید، بنابراین باید تصمیم بگیرید رابطه تان با کسی که هیچ علاقه ای به روزی که گذرانده اید ندارد تا چه اندازه اهیمت دارد.

اگر به این موضوع علاقه ای ندارد، احتمالا موارد بسیار دیگری هم وجود دارد که به آن ها علاقه ای نشان نمی دهد، مواردی بسیار جدی تر. اما خیلی حساس نشوید شاید این مورد از علائم کم شدن عشق همسرتان به شما نباشد و فقط روز سختی را گذرانده است.

در مورد این که چه چیزی او را آزار می دهد صحبت نمی کند

شما می گویید “مشکل چیست؟” و در مقابل هیچ پاسخی دریافت نمی کنید و این چند بار تکرار می شود.

در مورد سکوت و رفتار او می پرسید و احساس می کنید رفتار شما باعث آن شده. دی میلیو می گوید: ” نبود ارتباط شما را به طور کامل از هم دور می کند.

اگر این مورد به صورت مکرر اتفاق بیفتد، ممکن است ارتباط تان را از دست بدهید. اگر این مشکل را از نطفه حل نکنید ممکن است بیشتر شود و مشکلات دیگری به بار آورد.

دست شما را نمی گیرد

گرفتن دست همدیگر به صورت عادی اتفاق می افتد. اما اگر همیشه شما برای این کار وارد عمل می شوید، می تواند نشانه ی مشکلی ریشه ای باشد.

نشانه کم شدن عشق همسرتان ممکن است دیگر این ابراز علاقه را ضروری و جذاب نداند. نداشتن علاقه به ارتباط فیزیکی نشان دهنده این است که مشکلی در ازدواج وجود دارد.

میر پیشنهاد می کند که تماس فیزیکی برقرار کنید تا ببینید پارتنرتان چه واکنشی نشان می دهد.

در میان زوج های خوشحال احساس ناراحتی می کند

اگر به زوج های خوشحال و عاشق حسودی می کند، ممکن است به این دلیل باشد که در رابطه اش با شما خوشحال نیست یا نگران این است که هرگز این خوشحالی را با شما تجربه نکند.

Di Meglio می گوید: “شما زمانی که زوج خوشبختی را می بیبنید، غمگین می شوید و این آخرین چیزی است که می خواهید ببینید.” دیدن زوج ها در آن موقعیت می تواند عواقب احساسی را نیز به همراه داشته باشد.

Doares می گوید: برای بردن رابطه تان به سطحی دیگر احساس فشار می کند.”ممکن است انتظارات شما را که آماده تحقق آن ها نیست نیز درک کند.

او نمی تواند در چشم شما نگاه کند

پیش از این بر چشمان یکدیگر خیره می شدید اما اکنون هنگامی که گفت و گو می کنید به سختی در چشمان شما نگاه می کند و یا هنگامی که ارتباط چشمی برقرار می کنید ناراحت می شود.

کم شدن عشق

آیا چیزی را پنهان می کند یا می ترسد از دریچه روحش به حقایق پنهانش پی ببرید؟ مایر می گوید:

” اگر همسرتان هنگام ارتباط با شما در چشمان تان نگاه نکند، به ویژه اگر در حال تلاش برای برقراری ارتباط در مورد مشکلات ازدواج تان هستید، او یا چیزی را پنهان می کند، مانند احساسات واقعی خودش، یا در تلاش برای جلوگیری از درگیری است.”

او توصیه می کند با پرسیدن چرا از نگاهش فرار می کند به اصل مطلب بروید. ممکن است احساس ناراحتی کند چرا که حسش نسبت به شما تغییر کرده است و هنوز آمادگی صحبت در این باره را ندارد.

از نشانه های کم شدن عشق همسرتان : درباره آینده صحبتی نمی کند

شما یکبار در مورد داشتن فرزند، جایی که می خواهید زندگی کنید، چیز هایی که در دوران بازنشستگی می خواهید و دیگر امید ها و رویا هایتان صحبت کنید.

اگر مدت طولانی است که درباره آینده صحبتی نکرده اید، ممکن است بخواهید یک نفر را در کنار خود داشته باشید و از بحث عشق خارج شوید. Di Meglio می گوید:

اگر درباره آینده صحبتی نکنید، همسرتان دیگر انتظار ندارد در طولانی مدت با شما باشد و خیلی ساده به آن فکر نمی کند. در هر صورت، این قضیه می تواند باعث ازدواج شما را بهم بزند و حتما نشانه کم شدن عشق همسرتان است.

وقتی این نوع بحث ها بوجود می آیند، به رفتار او بنگرید. Feuerman می گوید:

ممکن است وقتی که این بحث ها بوجود می آیند، به شدت ناراحت کننده باشند یا به سادگی از طرح های آینده امتناع می ورزند. و حتی ممکن است آینده ای بدون شما را تصور کند.