۰ نفر

رازهایی درباره مردان که باعث دوری آنها از زنان می شود

۱۰ دی ۱۴۰۱، ۰:۲۴
کد خبر: 691802
رازهایی درباره مردان که باعث دوری آنها از زنان می شود

رفتارهایی وجود دارد که می تواند مردان را از زنان دور کند. این رفتارها می تواند عدم صداقت، خیانت،بی ادبی، بی پروایی و ... باشد که در این مطلب به آن پرداخته ایم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، رازهایی درباره مردان وجود دارد که زنان با دانستن آن می توانند از برخی پیامدها پیشگیری کنند. این مقاله برخی عادات را که مردان به عنوان پرچم قرمز می دانند، بیشتر روشن می کند. در این مقاله زنان خواهند فهمید مردها از چه کارهایی بدشان می آید.

ترک عادت

عادات بد برای ترک کردن هستند، هر چقدر سخت باشد. برخی از این عادات پیش از ورود به زندگی مشترک اصلا به چشم نمی آیند اما پس از ازدواج می تواند برای شریک عاطفی بسیار زننده باشد و علاقه او را نسبت به همسر خود کم کند.

طبیعتاً با آشکار شدن این عادات، خلق و خوی فوراً تغییر می کند. حقیقت این است که زوجیم نمی توانند صد در صد یکدیگر را راضی نگه دارند.

بنابراین، مهم است که در مورد برخی از این ترک عادات صحبت های صادقانه و صمیمی داشته باشید و همچنین باید برای مدیریت برخی از آنها تلاش کنید.

در این مقاله به رفتارهایی که زمینه ساز جدایی و تنفر هستند می پردازیم. 

رازهایی که زنان باید درباره مردان بدانند

در رابطه ای با روابط عاشقانه، برخی از ویژگی ها مردان را جذب و برخی ویژگی ها آنها را دور می کند. بنابراین، اگر می‌خواهید دل مردی را به دست بیاورید، در اینجا چند راه حل برایتان وجود دارد.

1-عدم صداقت

وقتی مردی متوجه می‌شود کسی صادق نیست علاقه خود را رفته رفته از دست می دهد. اما، از سوی دیگر، مردانی که شریک عاطفی آنها نشان داده می تواند نقش یک حامی صمیمی را ایفا کند ، بیش از پیش به او علاقمند می شوند.

بنابراین، هنگامی که مردان به عدم صداقت پی می برند، فاصله خود را با شریک زندگی شان حفظ می کنند.

2. خیانت

خیانت ارتباط نزدیکی با عدم صداقت دارد، که ممکن است یکی از بزرگ‌ترین موانع برای مردان باشد. یک ضرب المثل رایج این است: "یک خیانتکار ،همیشه خیانتکار است".

وقتی مردی متوجه می شود که شریک عاطفی اش خیانتکار است، او را کنار می زند و دیگر نمی خواهد در زندگی اش حضور داشته باشد. 

3-رفتار بی پروا

بی پروا بودن یکی از نقاط ضعف مردان است که با آن شوخی نمی کنند. وقتی مردی متوجه می شود که شریک عاطفی اش بی پروا است می ترسد.

مردان به احتمال زیاد فاصله خود را با چنین شخصی حفظ می کنند و برای جلوگیری از این اتفاق به قطع رابطه روی می آورند.

4. بی ادبی

رازهایی درباره مردان

هیچ کس افراد بی ادب را دوست ندارد. این می تواند برای مردها هنگام انتخاب یک شریک عاطفی یا یک دوست، یک معیار باشد.

برخی از مردم فکر می کنند بی ادبی یک چیز جالبی است، اما بسیاری از مردان آن را دوست ندارند، به خصوص زمانی که تکراری می شود.

5. اعتیاد به شبکه های اجتماعی

وقتی مردی با کسی در رابطه عاطفی  است، ترجیح می دهد به جای اینکه همیشه با تلفن او باشد، توجه او را جلب کند.

بنابراین اگر همیشه در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی هستید و زمان زیادی را در فضای مجازی صرف می کنید ، یک امتیاز منفی در رابطه عاطفی به دست می آورید.

6. شکایات مکرر

یکی دیگر از رفتارهایی که برای مردان امتیاز منفی دارد، شکایت های مکرر است. مردها دوست ندارند کسی همیشه شاکی باشد.

آنها ترجیح می دهند که شما از ابتکار عمل خود برای حل برخی مشکلات بدون شکایت از آنها استفاده کنید. بنابراین وقتی مشاهده می‌کنند که شکایت‌ها زیاد می‌شود، سعی می‌کنند ،دور بمانند.

7. بی احترامی

وقتی کسی به مردی احترام نمی گذارد، او را به عقب می راند. رفتار غیر محترمانه قطعا یکی از عواملی که می تواند مردی که دوستش دارید را برای همیشه از شما دور کند.

 بسیاری از مردان می خواهند با زنانی باشند که به آنها احترام می گذارند و احساس خوبی در آنها ایجاد می کنند. اگر به مرد مورد علاقه خود احترام نمی گذارید قطعا میان گزینه های او جایی ندارید.

8. بیش از حد وابسته بودن

وقتی کسی برای نیازهایش بیش از حد به مردی وابسته است، به راحتی می‌تواند او را کنار بگذارد، که این یکی از چیزهایی است که مردها را ناامید می‌کند. حتی اگر مردها دوست داشته باشند برای زنی که به او علاقه دارند،خرج کنند وقتی مستقل باشید از شما بیشتز قدردانی می کنند.

حتی وقتی زنی باشید که بدون اطلاع به او تصمیم کارسازی بگیرید موجب خوشحالی مرد مورد علاقه خود خواهید شد.

9. ناامیدی

مرز باریکی بین «عشق» و ناامید بودن وجود دارد. یکی از راه های منفعل شدن برای مردان زمانی است که متوجه شوند از آنها قطع امید کرده اید.

وقتی مردی متوجه می‌شود که شما نمی‌توانید خود را کنترل کنید، از شما فاصله می گیرد.

10. قدردان نیست

قدردان نبودن برای همه انسان ها غیر قابل تحمل است و مردان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. وقتی مردی کاری را برای زنی انجام می دهد انتظار قدردانی دارد.

11. محق بودن

محق بودن در رابطه عاطفی یک امتیاز منفی دارد. وقتی مردی تمام تلاش خود را برای خوشحالی شما می کند اما قدردانی نمی بیند و حق به جانب هستید، دلسرد خواهد شد.

اگر همیشه حق به جانب هستید قطعا رابطه عاطفی خود را از دست خواهید داد.

12. خودخواهی

وقتی صحبت از عشق، دوستیابی و روابط به میان می آید، قرار است هر دو طرف یکدیگر را به روش های خود راضی کنند.

با این حال، وقتی مرد مشاهده می کند کاری برای او انجام نمی دهید، اما او همیشه باید در تلاش باشد دلسرد می شود.

بسیاری از مردان از خودخواهی متنفرند، زیرا این یکی از چیزهایی است که آنها را از راه عشق برمی گرداند.

13. عدم ابتکار در رابطه عاطقی

بسیاری از مردان رابطه عاطفی را جدی می گیرند. اگر سعی نکنید او را راضی کنید، ممکن است علاقه اش را از دست بدهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به او احساس دوست داشته شدن بدهید تا پایه روابط عاشقانه تان محکم تر شود.

14. دوستان بی مسئولیت

وقتی مردی می خواهد در کنارتان باشد، باید مطمئن شود که دوستان شما متعهد و درست هستند. اگر متوجه شود که دوستان شما مسئولیتی ندارند و شما را به تصمیم گیری بی پروا وادار می کنند، این یکی از راه های فرار برای مردان است.

15. تنبلی

یکی دیگر از ویژگی های نامطلوب که مردان را دور می کند تنبلی است. مردان به کسی نیاز دارند که به آنها انگیزه دهد تا بهتر شوند. آن‌ها نمی‌خواهند کسی تمام روز روی مبل دراز بکشد و کاری جز چت کردن انجام ندهد.

از سوی دیگر، مردان زمانی را دوست دارند که زنانشان در هر کاری کوشا باشند.

16. بازی سخت برای بدست آوردن

بیشتر مردها افرادی را که به آنها علاقه مند هستند تعقیب می کنند. وقتی زنی می داند که نسبت به مردی احساس دارد، به او چراغ سبز نشان می دهد. با این حال، اگر آنها به سختی بازی کنند و تلاش های مرد را ناکام بگذارند، ممکن است علاقه خود را به آنها از دست بدهد.

17. توجه با افراد دیگر

اکثر مردها دوست ندارند شریک عاطفی شان به مرد دیگری توجه کند. آنها درک می کنند که شریک زندگی آنها می تواند دوستان دیگری نیز داشته باشد، اما نباید به جایی برسد که خیلی به آنها توجه کند.

18. بهداشت ضعیف

یکی دیگر از عادت هایی که  مردان را از شما دور می کند، رعایت نکردن بهداشت است. مردها عاشق این هستند که شریک زندگیشان مراقبت بیشتری برای زیبا جلوه دادن خود داشته باشد. از داشتن بوی خوب بدن گرفته تا تمیز نگه داشتن ناخن ها، موها و ... .

19. رفتار غیر دوستانه با دوستان و خانواده

دوستان و خانواده معمولاً برای یک مرد مهم هستند و هر کسی که آنها را به عنوان یک تهدید ببیند در زندگی او باقی نمی ماند. اگر شخصی دوستان و خانواده مردی را دوست نداشته باشد، برای او یک انحراف بزرگ است، زیرا ممکن است در راه خروج از زندگی باشد.

20. عدم همدلی با افراد کم برخوردار

مردان توجه ویژه ای به رفتار شریک عاطفی خود با مردم دارند. بنابراین، حتی اگر با یک مرد درست رفتار کنید، آزمون نهایی این است که چگونه با دیگران رفتار می‌کنید، به خصوص آنهایی که مطابق با موقعیت اجتماعی شما نیستند.

21- رفتاری مشابه والدین

برخی از مردان زمانی که همسرشان مانند والدین با آنها رفتار می کنند، دور می شند. آنها به یک همراه، شریک و دوست در زندگی نیاز دارند، نه والدین دیگری.

اگر شریک زندگی مانند والدین رفتار کند، دست به کنترل رفتار او خواهد شد که بسیاری از مردان از کنترل شدن واهمه دارند. بنابراین، وقتی مردها مشاهده می کنند که شخصی این عادت را دارد، علاقه خود را از دست می هند.

22. در مورد کار / شغل خود نگران نباشند

یکی از چیزهایی که بسیاری از مردان مشتاقانه منتظر آن هستند داشتن شریکی است که از حرفه یا کار آنها حمایت می کند. وقتی فردی به شغل مرد خود اهمیتی نمی دهد، می تواند او را به عقب براند.

او به احتمال زیاد کسی را می خواهد که در فراز و فرودهای تلاش برای ایجاد یک شغل در کنار او باشد.

23. رابطه نزدیک با همسر سابق

وقتی زنی خیلی به همسر یا شریک عاطفی سابق خود نزدیک باشد، می تواند هر مردی را از خود دور کند. این به این معنی است که در صورت عدم مراقبت ممکن است او به رابطه سابق خود بازگردد.

مردها دوست ندارند عشق خود را با کسی تقسیم کنند. از این رو، وقتی علائمی نشان می دهید که نمی توانید رابطه سابق خود را قطع کنید، مردها ترجیح می دهند زندگی شما را ترک کنند.

24. طرز فکر منفی

وقتی فردی بیشتر بدبین باشد تا خوشبین، می تواند بسیاری از مردان را عصبانی کند. اما، از سوی دیگر، مردان دوست دارند که همسرشان رویکرد مثبتی به زندگی داشته باشد، حتی زمانی که اوضاع تاریک به نظر می رسد.

این به آنها امید می دهد که اگر شریک زندگی آنها باشید، تحمل طوفان با هم راحت تر خواهد بود. با این حال، فردی که دارای ذهنیت منفی است برای اکثر مردان یک تهدید بزرگ خواهد بود.

25. مطالبه اوقات بیشتر 

اگرچه مردان عاشق گذراندن وقت با فردی که دوستش دارند، هستند، اما زمانی که تمام وقتشان را می طلبید خسته می شوند.

ترجمه و تدوین: اقتصادآنلاین
خبرنگار: مهتاب لطفیان