۰ نفر

مردان نیز به محبت نیاز دارند / توصیه هایی برای زنان درباره نحوه ابراز علاقه به مردان

۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱
کد خبر: 689384
مردان نیز به محبت نیاز دارند / توصیه هایی برای زنان درباره نحوه ابراز علاقه به مردان

مردان نیز در رابطه به دنبال رفع نیازهای عاطفی خود هستند. در واقع شاید نیازهای مردان با زنان فرق داشته باشد؛ اما مردان نیز به محبت نیاز دارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، به طور سنتی، مردان افرادی هستند که انتظار می رود همیشه عاشقانه و رمانیک رفتار کنند. شکلات، گل، قرارهای سینمایی، شام های طولانی و... فیلم و تلویزیون نمونه ای بسیار متمایز و اغلب نادرست از آنچه که عاشقانه به نظر می رسد ارائه کرده است. در باور عموم رمانتیک بودن با انتظاراتی همراه است، و اگر این انتظارات برآورده نشود، به شخص برچسب ناتوانی در مراقبت یا دوست داشتن واقعی زده می شود. اما در مورد این مردانی که از آنها خواسته می شود و انتظار می رود رمانتیک باشند چه؟ نمی توان فکر کرد که در ازای رمانتیک بودن مردان نیز کمی محبت توقع دارند؟

ممکن است توقع مردان از محبت، هدیه و شکلات نباشد، بسیاری از مردان نیز دوست دارند که مورد تحسین قرار بگیرند و کسی که دوستشان دارد از آنها مراقبت کند و احسای محبت را تجربه کنند. بسته به ماهیت و کیفیت رابطه، تجربیات مورد نظر متفاوت خواهد بود. یک مکان خوب برای شروع این است که زبان عشق مرد خود را در نظر بگیرید.

زبان عشق و محبت چیست؟

پنج زبان عشق و محبت:

راز عشق ماندگار کتابی از استراتژی ها بود که توسط گری چپمن تهیه و نوشته شد. از زمان انتشار اولیه، چندین نسخه منتشر شده ، از جمله نسخه ای که به طور خاص برای مردان ویرایش شده است.

در این کتاب، چپمن زبان های عشق و محبت را به عنوان شکل های اولیه ای که ما در آن با عشق ارتباط برقرار می کنیم توصیف می کند: هدیه دادن، شنیدن و گفتن کلمات تایید کننده  گذراندن زمان با کیفیت.

در حالی که بیشتر افراد به محبت نشان داده شده در هر یک از این راه ها قدردانی می کنند و برای آن ارزش قائل هستند، هرکسی یک یا دو زبان اصلی دارد. نشان دادن محبت به کسی به روش هایی که برای او بیشترین اهمیت را دارد می تواند تأثیر عمیقی بر سلامت و رضایت یک رابطه داشته باشد.

ترجمه پنج زبان عشق

بنابراین چگونه هر یک از این زبان ها به عاشقانه رفتار کردن و محبت به مرد تبدیل می شود؟ به مثال های زیر نگاهی بیندازید تا ایده هایی در مورد نحوه تعامل با مردی که دوستش دارید ،داشته باشید و بتوانید احساسات خود را به خوبی نسبت به همسرتان ابراز کنید.

هدیه دادن:

هدیه دادن نباید آنقدر که به نظر می رسد ساده باشد. برای برخی، هدایایی برای تولد، سالگرد یا تعطیلات در نظر گرفته شده است. اما برای برخی، نشانه واقعی عشق و محبت، هدیه دادن "فقط به این دلیل" است.

این هدیه می تواند یک چیز کوچک باشد که بگوید "من به تو فکر و توجه می کنم".

همچنین می تواند چیز بزرگتری باشد و این پیام را برساند که "تو اینقدر در زندگی من مهم هستی." رفتار عاشقانه داشتن لازم نیست سخت باشد ، زیاد آن را پیچیده و درباره اش فکر نکنید!

اگر به نظر می رسد شوهر شما به هدیه دادن و هدیه گرفتن بهترین واکنش را نشان می دهد، چیزی را به او هدیه دهید که به او نشان می دهد در زمانی که بخشی از زندگی شماست حضورش پرشور است. چیزی بدهید که بگوید زمانی که با او صرف می کنید بهترین لحظات زندگیتان است.

گفتن کلمات تأییدی:

تشخیص این زبان گاهی اوقات دشوار ، اما اجرای آن بسیار ساده است. اگر متوجه شده اید که شوهرتان زمانی که مورد تحسین، تشکر یا قدردانی قرار می گیرد بیشتر احساس دوست داشتن می کند، از این به نفع خود استفاده کنید.

برای رمانتیک بودن و ابراز محبت، روش جدیدی برای تشکر کردن انتخاب کنید. از کلمات استفاده کنید اما آن را با اعمال همراه کنید. به طور شفاهی کاری را که شوهرتان انجام داده تصدیق کنید و به او بگویید که چقدر به او افتخار می کنید. یک شام عاشقانه را به کلمات تمجیدی اضافه کنید و ممکن است متوجه شوید که شریک زندگی تان به روش های جدیدی پاسخ می دهد.

کمک کردن به همسر:

گاهی اوقات راه رسیدن به قلب مرد از طریق انجام کاری است که او مشتاق انجام آن نیست یا کمک به او برای انجام کاری که معمولاً به تنهایی مسئول انجام آن است.

 بیرون بردن زباله ها، درست کردن شام و پرداخت قبوض لزوماً عاشقانه به نظر نمی رسد. اما برای مردی که زبان اصلی عشقش «خدمت کردن» است، انجام برخی از این کارهای ساده می‌تواند وزنه‌ای را از روی دوش شوهرتان بردارد و زمان بیشتری را برای دو نفر باقی بگذارد.

گذراندن زمان با کیفیت:

بسیاری از مردان، اگرچه از انواع دیگر محبت لذت می برند، اما دوست دارند که به سادگی با شریک زندگی خود باشند. لازم نیست کاری سازنده، مفید یا از نظر فیزیکی صمیمانه انجام دهید.

آنها حضور شریک زندگی خود را در آرامش بیش از هر چیز دیگری ترجیح می دهند. سعی کنید تلفن را کنار بگذارید، تلویزیون را خاموش کنید و با هم قدم بزنید. تا زمانی که با هم هستید، اغلب مهم نیست که حتی در یک فعالیت واحد مشغول باشید. به جای دیر وقت ماندن در محل کار، به موقع به خانه بیایید ، آن زمان را برای او رزرو کنید و به او نشان دهید که او اولویت اصلی شماست.

به یاد داشته باشید، هیچ کس یک زبان عاشقانه ندارد. ما ممکن است یکی را بر دیگری ترجیح دهیم، اما مطمئن شوید که روش های نشان دادن محبت مرد خود را تغییر دهید. برخی از پیشنهادات بالا را ترکیب کنید - کاری جدید، متفاوت یا غیرمنتظره انجام دهید. هرچه زمان و انرژی بیشتری روی مرد خود سرمایه گذاری کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که متوجه شوید که او نیز به همین ترتیب پاسخ می دهد. مردان نیز گاهی اوقات لیاقت کمی عاشقانه را دارند.

ترجمه و تدوین: اقتصادآنلاین
خبرنگار: مهتاب لطفیان