۰ نفر

اسرار زندگی مشترک؛ ۹ جمله که نباید به زنان بگوییم

۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۰
کد خبر: 688650
اسرار زندگی مشترک؛ ۹ جمله که نباید به زنان بگوییم

در زندگی واقعیت های کمی وجود دارد، اما تا این حد می‌توانیم با قاطعیت بگوییم: خورشید از مشرق طلوع می‌کند، مرگ به سراغ همه ما می‌آید، و شما - در یک زمان یا آن زمان - ناگهان خود را در میان شعله‌های فروزان خواهید دید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بسیاری از ما در این شرایط بوده ایم که چیزی به زنان بگوییم و او در حد انفجار عصبانی شود اما نفهمیم دقیقا برای چه این اتفاق رخ داده است.

 یک دقیقه شما در حال گفتگو هستید، شاید یک بحث جزئی، اما اشکالی ندارد. همه چیز تحت کنترل است سپس چیزی می گویید - یک کلمه یا نظر گذرا، چیزی نسبتاً بی ضرر، یا اینطور فکر می کنید  و همه چیز آغاز می شود. به محض اینکه از لب های شما خارج می شود، جو تغییر می کند و راه بازگشت آسانی وجود ندارد.

برخی چیزها وجود دارد که مردان هرگز نباید به زنان بگوییم، مین های زمینی محاوره ای که در ظاهر بی اهمیت به نظر می رسند، اما چیزی جز این هستند. خبر خوب این است که ما  می دانیم جملات ممنوعه چه هستند. حال بهتر است توصیه هایی به مردان داشته باشیم و جملات ممنوعه را با آنها در میان بگذاریم.

1. "آیا واقعاً این همه را می خوری؟"

 در واقع اگر می توانید از موضوع غذا به طور کلی اجتناب کنید. غذا خوردن برای زنان یک لذت واقعی و اغلب روی وزنشان حساس هستند. این به هویت آنها، تصویر از خود، و خیالاتشان گره خورده است. پس هرگز نباید درباره میزان غذایی که می خورند چیزی به زنان بگوییم. بنابراین پاسخ این است، بله، او واقعاً همه این غذاها را خورده است. 

اما نباید فراموش کنید که خوردن آن همه غذا حتما سبب نمی شود تا او شخصی چاق به نظر برسد.

رازهای زندگی مشترک

2. همیشه بداخلاق هستی

هرگز نباید به زنان بگوییم بداخلاق، فقط زمانی مجازید از این کلمه توهین آمیز استفاده کنید که واقعا آسیبی به شما رسیده باشد. اگر صرفا از سر عصبانتی این کلمه از دهانتان بیرون آمده قطعا دیگر نمی توانید به ادامه رابطه فکر کنید.

3. "همسر سابق من ..."

هر چیزی که با عبارت "قبلا من" شروغ شود، همانطور که باید در دادگاه قانونی علیه شما برگزار می شود. البته طبیعی است که همسر ساق خود را با هم مقایسه کنید، اما آن را برای خود نگه دارید، نباید درباره این افکار چیزی به زنان بگوییم. افکار درونی و بیرونی وجود دارد. این کاملاً به دسته قبلی تعلق دارد.

4. "تو همیشه این کار را می کنی"

یکی از راه های مطمئن برای تشدید یک حمله جزئی به یک رویارویی هسته ای، استفاده از کلماتی مانند «هرگز» و «همیشه» است.

آنها بیش از حد گسترده هستند تا درست باشند، بنابراین شما نه تنها او را ناراحت خواهید کرد، بلکه به او این فرصت را می دهید ثابت کند شما اشتباه می کنید و موقعیت بالاتر را تصرف می کنید. و تمایل دارد هر بحث دیگری را که داشته اید به بحث کنونی خود بکشد، که مانند تکرار همه بدترین بخش های رابطه شما به یکباره است.

5. "شبیه مادرت به نظر میرسی"

هرگز نباید به زنان بگوییم که شبیه مادرشان هستند، او را با مادر مقایسه  یا خواهرش مقایسه نکنید. شما این افراد را مانند او نمی‌شناسید و از پیچیدگی کامل روابط آنها اطلاعی ندارید. و به هر حال هرکس هویتی مستقل و جدا و متمایز از اعضای خانواده خود می خواهد.

6. "آره، او جذاب است"

اگر همسرتان از شما پرسید آیا این زن زیباست، حتی اگر هست اصلا به این مهم اعتراف نکنید. گول نخورید شما باید سریع و با انعکاس دروغ بگویید. پاسخ همیشه منفی است. در واقع، هر چه از نزدیکتر به همسرتان نگاه کنید، امتیاز بیشتری به دست می آورید. 

7. "چه موهای زیبایی"

موهایش عالی به نظر می رسد و کاملا به او می آید. او اجازه دارد یک روز موهای بد حالت داشته باشد، اما شما اجازه ندارید متوجه شوید. برای دختران، مو فقط مو نیست!

8. "آرام باشید"

تذکر درباره  "آرامش" این است که به طور چشمگیری شانس آرامش او را کاهش می دهد. همین امر در مورد "سرد شدن" و "آرام شدن" صدق می کند. در اینجا یک جایگزین وجود دارد: "من می توانم ببینم که شما چه احساسی خواهید داشت." به یک استاد ذن نیاز است تا واقعاً از آن در گرمای جنگ استفاده کند، اما اگر به آن نیاز داشته باشید، وجود دارد.

9. "دوستت دارم"

میدونم به چی فکر میکنی قرار است این قرص جادویی، درمان همه چیز، رفع فوری باشد. اما نکته ای که در مورد حرف"ت" وجود دارد این است که زنان را به یک حس آگاهی بالا می فرستد. به محض شنیدن آن، می توانند بفهمند که منظور شما چیست. از نیروی این کلمه سوء استفاده کنید و ممکن است شما را نابود کند. 

ترجمه و تدوین: اقتصادآنلاین
خبرنگار: مهتاب لطفیان