۰ نفر

ویژگی مردان عاقل؛ یک مرد با سیاست در رفتار با زنان اینگونه است

۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۳۱
کد خبر: 682970
ویژگی مردان عاقل؛ یک مرد با سیاست در رفتار با زنان اینگونه است

همیشه شنیده ایم یک زن در رابطه عاشقانه و زندگی مشترک باید با سیاست باشد اما درباره مردها کمتر این مهم شنیده می شود در حالی که یک مرد با سیاست نیز باید همیشه برای حفظ رابطه خود در جهت مطلوب تلاش کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، زیبا بودن برای همه انسان ها فریبنده است و زن و مرد نیز ندارد اما زمانی که قصد داریم به دنبال یاری برای زندگی مشترک باشیم باید چیزهایی فراتر از زیبایی را ببینیم و این مهم، کار را دشوار می کند. گاها مردها بر این باور هستند که زنان را ساده می توانند درگیر یک رابطه عاطفی کنند در حالی که مرور زمان خیلی مسائل را تغییر می دهد و اگر یک مرد با سیاست در کنار شما نباشد قطعا ادامه رابطه عاطفی به مشکل برخواهد خورد.

گفتنی است، با توجه به اینکه دانشمندان دهه‌ها تلاش کرده‌اند تا کلید علت عاشق شدن زنان را بیابند اما چیزهای خاصی وجود دارد که باید در یک شریک عاطفی جستجو کرد که نشان می‌دهد می تواند تا آخر عمر برای زندگی مناسب باشد و این اتفاق فقط زمانی رخ می دهد که یک مرد با سیاست در رابطه حضور داشته باشد.

از مرد با سیاست منظور مرد دروغگو نیست بلکه کسی است که بداند در چه زمان مناسب ترین رفتار برای ابراز چیست.

حال اگر می خواهید بدانید مردی که در کنار شما حضور دارد یک مرد با سیاست است یا نه ببینید دارای این 9 ویژگی هست یا خیر.

اگر او این ویژگی ها را داشته که یعنی می توانید در ادامه راه روی مرد با سیاست خود حساب کنید اما اگر تا به امروز هیچ یک از این ویژگی ها را نداشته نیز نا امید نشوید انسان ها در طول زمان های مختلف تغییر می کنند و یاد می گیرند.

مرد با سیاست-زندگی مشترک

1. یک مرد با سیاست، با باهوش است

در حالی که برخی از ما به طور طبیعی از دیگران باهوش‌تر هستیم، یک مطالعه جدید از دانشکده اقتصاد Hanken در فنلاند نشان می‌دهد که هر چه مرد باهوش‌تر باشد، احتمال خیانت او کمتر است! بر اساس این تحقیقات، مردان باهوش بیشتر احتمال دارد ازدواج کنند و متاهل بمانند.

بنابراین اگر فکر می کنید مردان احمق ازدواج می کنند سخت در اشتباهید، مردان باهوش کسانی هستند که تمایل به ثبات بیشتری دارند و قطعا در جهت آن تلاش می کنند. یک مرد با هوش قطعا یک مرد با سیاست است.

2. یک مرد با سیاست شاد است

پیدا کردن کسی که بتوانید با او بخندید بسیار مهم است، شاید در زندگی مشترک و روابط عاطفی چالش هایی وجود داشته باشد که عصبانیت به همراه بیاورد اما در نهایت مهم است در کنار همسر خود بتوانید بخندید، شاد باشید و شوخ طلعی کنید.

مردان با سیاست خوب می دانند چه زمانی باید همسر خود را به خنده وادار کنند تا سختی ها را از یاد ببرد.

3. یک مرد با سیاست مدافع حرفه همسر خود است

مطالعات نشان داده که شوهران عامل تعیین کننده در دو سوم تصمیمات زنان برای ترک شغل خود هستند، اغلب به این دلیل که آنها فکر می کردند وظیفه زنان این است که فرزندان خود را تربیت کنند.مردی که دست به چنین کاری می زند یک مرد با سیاست نیست چرا که سال ها بعد قطعا به خاطر رفتارهای بازدارنده خود باید به همسرش جواب پس بدهد.

مطالعات همچنین نشان می دهد حتی زمانی که زنان در شوهران خود را حمایتگر توصیف می کنند، مردها از نگهداری و وقت گذراندن با فرزندان خود سر باز می زنند.

4. یک مرد با سیاست روابط خود را متناسب با زندگی مشترکش می چیند

غیرمعمول نیست که زنی در نهایت زندگی اجتماعی خود را رها کند تا وارد زندگی مشترک شود اما به ندرت پیش می آید که مردی با ورود به یک رابطه، چنین کار مشابهی انجام دهد.

در واقع یک مرد با سیاست باید روابط اجتماعی و دوستانه خود را با توجه به زندگی مشترکش تنظیم کند و در هر شرایطی بودن در کنار شریط زندگی برای او در اولویت باشد و در صورت نیاز با برخی از دوستان خود قطع رابطه کند.

5. یک مرد با سیاست هوش عاطفی دارد

اگر قرار باشد کلیشه ها را باور کنیم، زنان همیشه ناامید از صحبت درباره احساساتشان با مردان هستند و هیچ مردی شکست عشقی نمی خورد. در حالی که این باور قطعاً درست نیست، مهم است که هر فردی در یک رابطه دارای سطح خاصی از هوش هیجانی باشد.

مطالعات نشان می دهد که زنان با در نظر گرفتن نظرات و دیدگاه های شریک زندگی خود عمل می کنند، اتفاقی که برای یک زندگی مشترک سالم ضروری است. در مقابل مردان کمتر خود را ملزم می دانند تا به نظر شریک زندگی خود اهمیت دهند و این نشان دهنده هوش هیجانی و عاطفی پایین است. یک مرد با سیاست هرگز هوش عاطفی پایینی ندارد چرا که در غیر این صورت خیلی زود رابطه عاشقانه خود را از دست خواهد داد.

6. یک مرد با سیاست به نظرات همسرش احترام می گذارد 

خود رای بودن خصوصیتی است که هیچ ارتباطی به جنسیت افراد ندارد و اگر مردی باور داشته باشد که همیشه حق با او است و هیچ استدلالی ها خلاف نظر خود نپذیرد، عاقبت خوبی نخواهد داشت.

به گفته دکتر جان گاتمن، نویسنده کتاب «هفت اصل برای به نتیجه رساندن ازدواج» ، اگر مردی نفوذ و نظرات شریک عاطفی خود را نادیده بگیرد، نشانه آن است که او مشکل دارد.

اگر فکر می کنید یک مرد با سیاست هستید که می تواند رابطه غاطفی خود را حفظ کند مشورت کردن و نظرخواهی در زندگی مشترک را فراموش نکنید.

7. یک مرد با سیاست از حداقل ها استفاده می کند

مطالعه‌ای در دانشگاه تگزاس نشان داد که موفق‌ترین رابطه‌ها به دلیل سازگاری نیست، به دلیل مفید بودن است. دکتر تد هادسون، نویسنده این مطالعه می گوید : "تحقیق من نشان می دهد که هیچ تفاوتی در سازگاری عینی بین آن دسته از زوج هایی که ناراضی و شاد هستند وجود ندارد."

بنابراین اگر شما و شریک زندگیتان همیشه به دنبال بهترین چیزها هستید تا شما را خوشحال کند و رابطه را پایدار نگاه دارد سخت در اشتباهید چرا که یک مرد با سیاست تلاش می کند از چیزهایی که در اختیار دارد بهترین بهره را ببرد.

8. مرد با سیاست موفقیت های همسر خود را را جشن می گیرد

شریک زندگی شما نباید حتما کار خارق العاده ای انجام دهد ودستاورد بزرگی داشته باشد تا مشوق او باشید.

اگر یک مرد با سیاست باشید از کوچکترین فعالیت ها و کارهایی که همسرتان انجام می دهد استفاده می کنید تا یک جشن کوچک دو نفره برگزار کنید. مشوق و قدردان بودن در زندگی مشترک از اهمیت بالایی برخوردار است و زندگی مشترک در این صورت رضایت بخش تر خواهد بود.

9. یک مرد با سیاست به اولویت های شما احترام می گذارد

طبق یک مطالعه ، داشتن دیدگاه های مشابه در زندگی می تواند برای یک رابطه بسیار مهم باشد . هرچه شخصیت‌های شما شبیه‌تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که با شیوه های مشابه با مشکلات برخورد کنید.

اگر اولویت‌هایتان یکسان باشد، شما و شریک زندگی‌تان رویکردهای مشابهی را در مورد همه چیز از معاشرت گرفته تا کار به اشتراک خواهید گذاشت، و این احتمالاً منجر به احترام بیشتری نسبت به یکدیگر می‌شود.

یک مرد با سیاست به نکاتی که گفتیم برای استحکام رابطه و زندگی مشترک خود باید بها بدهد.