۰ نفر

سارقان مسلح منازل استان اصفهان به دام افتادند

۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۲۶
کد خبر: 719722
سارقان مسلح منازل استان اصفهان به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: دو گروه سارق مسلح منازل و خودروهای استان اصفهان در این شهرستان دستگیر و باند آنها منهدم شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ یوسف بهرام‌پور اظهار کرد: سارق مسلح پس از سرقت یک خودرو سواری در اصفهان به سمت تیران متواری شد که در ورودی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد و دیگر اعضای باند آن‌ها نیز شناسایی شدند.

وی افزود: پنج نفر متهم سارق منزل و خودرو در عملیات پلیسی دستگیر شده و تحقیقات بر روی این پرونده انجام که در این خصوص سوابق این افراد مشخص شد و آنان نیز به اقدامات مجرمانه خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی تیران و کرون با بیان اینکه این افراد دارای سوابق کیفری هستند، تصریح کرد: پرونده آنان پس از اقدامات پلیسی برای صدور کیفرخواست و انجام فرآیند قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدام به موقع پلیس این منطقه با همکاری پلیس آگاهی استان اصفهان از وقوع جرائم دیگر توسط این افراد جلوگیری کرد.

بهرام پور یادآور شد: از سارقان خودروهای سرقتی به همراه اسلحه و فشنگ نیز کشف شد.

وی از اجرای یک عملیات دیگر در کنار این مأموریت در حوزه مواد مخدر خبرداد و گفت: در این عملیات پلیسی نیز ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و چهار نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون افزود: گشت‌های انتظامی جاده‌ای پلیس توانسته امنیت پایدار را در این شهرستان فراهم و باندهای قاچاق، سرقت و مجرمان حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کند.

بهرام‌پور، قانون‌مداری مردم و توجه به ایمنی را در کاهش فرصت‌های جرم مهم خواند و گفت: برخی از بی‌توجهی‌ها برای افراد باسابقه فرصت ساز بوده و جرائمی مثل سرقت را رقم می‌زند.