۰ نفر

قتل هنگام عیادت از بیمار بدحال!

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۰۹
کد خبر: 717709
قتل هنگام عیادت از بیمار بدحال!

مردی که همراه پدر و برادرش به عیادت یکی از اقوام رفته بود، فرزند او را کشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سایت جنایی، درگیری میان دو پسر به حمایت از پدرشان منجر به قتل یکی از آنها شد و دیگری در آستانه قصاص است.

متهمان که دو برادر و پدرشان هستند، برای ملاقات یک بیمار به خانه او رفته بودند اما اختلاف قدیمی ‌سر باز کرد و دو پسر این مردان به جان هم افتادند و یکی دیگری را به قتل رساند.

چهار سال قبل وقوع درگیری خونینی در چهاردانگه اسلامشهر به پلیس گزارش شد. در آن درگیری پسر ۱۶ساله‌ای به نام سیروان که زخمی ‌شده بود به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد.

بررسی‌ها نشان می‌داد این پسر در درگیری دسته‌جمعی‌ای که در خانه‌شان میان پدرش و یک مرد میانسال و دو پسرش رخ داده، زخمی ‌شده و جانش را از دست داده است. به این ترتیب مرد ۳۹ ساله‌ای به نام کامبیز که مهمان مقتول و پدرش بود، بازداشت شد و به درگیری خونین اعتراف کرد.

او گفت: پدرم و پدر سیروان با هم نسبت فامیلی دارند. پدر سیروان مدتی بود به خاطر بیماری در بستر افتاده بود. به همین خاطر آن روز همراه پدرم و برادر کوچک‌ترم داوود به خانه آنها رفتیم تا از پدر سیروان عیادت کنیم؛ اما آنجا پدرم و پدر او با هم درگیر شدند. درگیری میان آنها بالا گرفته بود که سیروان به سمت من حمله کرد و من برای دفاع از جان خودم و پدر و برادرم، به ناچار او را با چاقو زدم.

این ادعا در حالی مطرح شد که شاهدانی که در محل جنایت حضور داشتند برادر کوچک او به نام داوود را به عنوان عامل جنایت معرفی کردند. آنها گفتند وقتی دعوا بالا گرفت داوود با چاقو به سینه سیروان زد و گریخت.

به این ترتیب داوود ۳۵ساله بازداشت شد و به درگیری خونین اعتراف کرد. پدر او نیز به اتهام شرکت در نزاع دسته‌جمعیِ منجر به قتل بازداشت شد.

در حالی که همه مدارک علیه داوود بود، او اعتراف کرد و گفت: من سیروان را با چاقو زدم. برادر بزرگم سعی کرد قتل را گردن بگیرد ولی حالا حقیقت را می‌گویم. وقتی ما برای عیادت پدر سیروان به آنجا رفته بودیم پدرم و پدر او به خاطر اختلاف قدیمی‌‌ای که با هم داشتند درگیر شدند. درگیری میان ما بالا گرفت و سیروان به ما حمله کرد. من هم چاقو کشیدم اما قصد کشتن او را نداشتم. وقتی با هم گلاویز شده بودیم و دسته‌ چاقو در دستان سیروان بود، من سعی کردم تیغه چاقو را از او بگیرم؛ اما در این میان ناخواسته چاقو با سینه او برخورد کرد.

به دنبال اعتراف‌های متهم برایش کیفرخواست صادر و پرونده به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار است داوود به اتهام قتل و پدر و برادرش به اتهام شرکت در نزاع منجر به جنایت از خود دفاع کنند. این در حالی است که اولیای دم برای آنها اشد مجازات خواسته‌اند.