۰ نفر

سرقت از طلافروشی با شگردی خاص/ سارق ۶ کیلو طلا به دام افتاد

۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸
کد خبر: 712674
سرقت از طلافروشی با شگردی خاص/ سارق ۶ کیلو طلا به دام افتاد

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه‌ای طلافروشی میامی در یکی از استان‌های همجوار و اعتراف وی به ۱۴ فقره سرقت دیگر خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق طلافروشی شهرستان میامی خبر داد و اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره سرقت عجیب طلافروشی در سطح شهر از طریق حفر تونل و رسیدن به مغازه، با توجه به کوچک بودن شهرستان و مخدوش شدن حس امنیت در بین مردم و کسبه، موضوع به قید فوریت و با حساسیت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان، بررسی صحنه جرم و شیوه و شگرد سارق و همچنین اقدامات هوشمندانه و فنی و اشرافیت اطلاعاتی پلیس، سرنخی از مخفیگاه سارق در یکی از استان‌های همجوار سمنان به دست آمد.

این مقام ارشد انتظامی به هماهنگی و اخذ نیابت قضایی اشاره و افزود: مأموران پلیس آگاهی سارق را در مخفیگاهش در یک عملیات ضربتی و پیچیده دستگیر و به استان سمنان دلالت دادند.

موقوفه‌ای از کشف تقریبا ۶ کیلو طلا و مقدار قابل توجهی از اموال مسروقه در مخفیگاه سارق خبر داد و اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۱۴ فقره سرقت دیگر از جمله سرقت منزل، اماکن خصوصی، موتورسیکلت و مغازه اعتراف کرد.

 موقوفه‌ای تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهم ۴۹ ساله را حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند که تحقیقات تکمیلی از وی همچنان ادامه دارد و نتایج کلی در آینده نزدیک اعلام می‌شود.