۰ نفر

ماجرای استشمام بوی نامطبوع در یکی از خوابگاه‌های دانشگاه تهران چه بود؟

۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۱۵
کد خبر: 710927
ماجرای استشمام بوی نامطبوع در یکی از خوابگاه‌های دانشگاه تهران چه بود؟

روابط عمومی اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران، در مورد مسمومیت دانشجویان اطلاعیه ای صاد کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، روابط عمومی اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران درباره استشمام بوی نامطبوع در یکی از خوابگاههای این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

روابط عمومی اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران درباره استشمام بوی نامطبوع در یکی از خوابگاههای دانشگاه تهران توضیحاتی ارائه کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

امروز سه‌شنبه ۲۲ فروردین ماه حدود ساعت ۲ بامداد، استشمام بویی شبیه رنگ ناشی از رنگ‌آمیزی خطوط کف خیابان‌، موجب ایجاد علائم ناراحتی تنفسی از جمله سوزش در گلو در دانشجویان خوابگاه دانشجویی ۱۳ آبان شد.

بر اساس این اطلاعیه، مدیر کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران، مسئولان انتظامات و عوامل آتش‌نشانی و اورژانس با حضور در محل خوابگاه به بررسی موضوع پرداختند و بررسی‌ها نشان داد این بو ناشی از رنگ‌آمیزی خطوط کف خیابان‌های اطراف این خوابگاه، شامل خیابان‌های وصال، طالقانی و قدس می‌باشد.

همچنین اتوبوس اورژانس با حضور در محل، به بررسی وضعیت دانشجویانی که احساس سوزش در بینی یا گلو داشتند، پرداخته و در نهایت از سوی کادر خدوم سلامت اعلام شده است که هیچ مشکل جدی وجود ندارد.

در این اطلاعیه آمده است: تنها یک نفر به‌دلیل شوک ناشی از اضطراب به بیمارستان منتقل گردید و ایشان نیز ساعاتی بعد مرخص شد.