۰ نفر

مسمومیت دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد؛ امروز چند نفر راهی بیمارستان شدند؟

۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۳۳
کد خبر: 705145
مسمومیت دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد؛ امروز چند نفر راهی بیمارستان شدند؟

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروز(دوشنبه ۱۵ اسفند) ۳۲ دانش آموز دارای علائم مسمومیت و بدحال به مرکز درمانی شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند که ۲۴ نفر آنها به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

به گزراش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمود شهامت با اشاره به اینکه این دانش آموزان دارای علائمی تقریبا مشترکی بودند، افزود: دانش آموزان مدارس پسرانه فرهنگیان، دخترانه فرهنگیان، مدرسه دخترانه بنت الهدی و آسیه با علائم سرگیجه، حالت تهوع، بی حسی، تپش قلب و تنگی نفس به بیمارستان مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۴ دانش آموز به صورت سرپایی مداوا و بلافاصله مرخص شدند افزود: هشت دانش آموز دیگر هم اکنون بستری هستند و به زودی مرخص می شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: در شهرستان گچساران هم امروز ۸۸ دانش آموز بدحال به بیمارستان‌های دوگنبدان منتقل که ۷۸ نفر پس از مداوا مرخص و تنها ۱۰ نفر از آنها بستری شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کرد : در شهر دهدشت نیز ۲۰ دانش آموز بدحال به بیمارستان امام خمینی این شهر منتقل شدند که ۱۵ دانش آموز پس از مداوای مختصر مرخص و پنج نفر دیگر نیز بستری شدند.

شهامت گفت: حال همه دانش آموزان بستری شده در بیمارستان های استان مساعد است و به زودی مرخص می‌شوند.