۰ نفر

حمله هولناک سگ ژرمن به دختر نوجوان در دارآباد تهران

۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹
کد خبر: 704538
حمله هولناک سگ ژرمن به دختر نوجوان در دارآباد تهران

یک سگ نژاد ژرمن ، دختر نوجوان را زخمی کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ حمله سگ به شهروندان در کشور ما مسبوق به سابقه است و تاکنون شاهد زخمی شدن و یا فوت هموطنان به این علت بوده‌ایم. در آخرین مورد نیز یک سگ نژاد "ژرمن" باعث زخمی شدن یک دختر ۱۸ ساله شده است.

 مادر این دختر گفت: روز جمعه (۵ اسفند ماه) قصد رفتن به خانه یکی از اقوام در محله دارآباد تهران را داشتیم. زمانی که ماشین را پارک کرده و به محل رسیدیم، به محض پیاده شدن دخترم از ماشین، یک سگ نژاد "ژرمن" به دخترم حمله و زانوی او را زخمی کرد. ما هم بلافاصله دخترم را به مرکز بهداشت بردیم که در آنجا اقدامات درمانی انجام شد و تاکنون دو نوبت واکسن هاری دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه دخترم به شدت ترسیده بود اما اکنون شرایط بدی ندارد، گفت: بعد از پرس‌وجو متوجه شدیم که این سگ متعلق به یکی از همسایگان اقوام ما بوده و زمانی که ما رسیدم به صورت کاملاً رها در وسط خیابان بود که این مورد بی‌مسئولیتی صاحب سگ را نشان می‌داد!

این اولین مورد از حمله سگ نبوده و آخرین نیز نخواهد بود؛ لذا واجب است که مسئولین هرچه سریع‌تر نگهداری سگ‌های خانگی و همچنین نحوه برخورد با سگ‌های ولگرد را قانونمند کرده تا از وارد شدن خسارات جبران‌ناپذیر به شهروندان جلوگیری شود.