۰ نفر

نماینده قم: اگر مسمومیت دانش‌آموزان دختر عمدی باشد، مسئولان امنیتی و انتظامی باید با عاملان آن برخورد کنند

۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۲۲
کد خبر: 703873
نماینده قم: اگر مسمومیت دانش‌آموزان دختر عمدی باشد، مسئولان امنیتی و انتظامی باید با عاملان آن برخورد کنند

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اظهارنظر معاون وزیر بهداشت پیرامون عمدی بودن مسمومیت دختران دانش آموز قم از مسئولان امنیتی و انتظامی خواست تا این موضوع را پیگیری و با عاملان و مسببین آن برخورد کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از انتخاب، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی نوبت صبح امروز سه شنبه، ۹ اسفندماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ابتدا تشکر می‌کنم از دکتر قالیباف، نایب رئیس و هیات رئیسه مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان که به موضوع مسمومیت دانش آموزان دختر قم ورود کرده و هیاتی را جهت رسیدگی اعزام نمودند.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: معاونت محترم وزیر بهداشت اظهار داشتند که این مسمومیت عمدی بوده است، اگر این صحبت درست باشد باید مسئولان امنیتی و انتظامی این موضوع را پیگیری و با عاملان و مسببین آن برخورد کنند.

وی تصریح کرد: مردم و حوزه انقلابی قم با هرگونه تحجر و کار خارج از عقل و منطق مخالف بوده بنابراین ضمن اینکه این کار را محکوم می‌کنیم و از این اقدامات برائت می‌جوییم و از تحصیل دختران حمایت و استقبال می‌کنیم لذا مردم عزیز مطمئن باشند که مجلس پیگیر این موضوع است و قطعا دشمنان ملت ایران نمی‌توانند از این موضوع سوءاستفاده کنند چرا که ما این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهیم.