۰ نفر

سرقت طلاهای میلیاردی با همدستی داماد و مادرزن

۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۲۲
کد خبر: 703107
سرقت طلاهای میلیاردی با همدستی داماد و مادرزن

زن خدمتکار با همدستی دامادش طلاهای صاحبخانه را سرقت کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ روزنامه ایران نوشت: سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر گفت: بهمن امسال، زن جوانی به پایگاه یکم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت، برای کار شخصی صبح از خانه خارج شدم و هنگامی که غروب بازگشتم  پی بردم طلاهایم به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از کمد خانه‌ام به سرقت رفته است.

 این مقام انتظامی افزود: بنابرحساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و برای تحقیقات میدانی قدم در صحنه جرم گذاشتند که مشخص شد، زمان سرقت فقط زن میانسالی که خدمتکار خانه بوده در محل حضور داشته و برعکس روزهای دیگر زودتر از پایان ساعت کاری‌اش خانه را ترک کرده است. کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند چند روز بعد از سرقت، مقدار زیادی پول به حساب بانکی خدمتکار خانه از یک طلافروشی واریز شده است که همین موضوع شک تیم پلیسی را برانگیخت.

 سرهنگ ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان در مرحله اول با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی متوجه شدند، زن میانسال و دامادش هنگامی که شاکی در خانه حضور نداشته با طراحی نقشه قبلی طلاها را سرقت کرده و مقداری از اموال مسروقه را فروخته‌اند. بنابراین کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی خانه متهمان شدند و آنها را دستگیر کردند.

 وی با بیان اینکه مقداری از طلاهای مسروقه کشف شده است، افزود: متهمان پس از ارائه مدارک موجود در پرونده از سوی کارآگاهان به سرقت طلاهای شاکی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال با طراحی نقشه قبلی اعتراف کردند و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.