۰ نفر

ورود سازمان بازرسی به مسمومیت دانش آموزان ‌بروجرد

۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۱۳
کد خبر: 702733
ورود سازمان بازرسی به مسمومیت دانش آموزان ‌بروجرد

مدیرکل سازمان بازرسی لرستان گفت: علت مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد هنوز به‌خوبی روشن نیست و به‌همین دلیل این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار سازمان بازرسی قرار گرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، ۷۳ دانش‌آموز ‌دختر «دبیرستان احمدیه»‌ بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن طی دیروز و امروز به بیمارستان امام خمینی بروجرد منتقل شدند.

مسلم مرادی فرماندار بروجرد در این ارتباط گفت: حدود ۲۰ نفر از دانش‌آموزان نوبت صبح دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد امروز باز هم با علائمی از مسمومیت مواجه شدند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان مسموم‌شده برای درمان به مراکز درمانی شهرستان بروجرد منتقل شده‌اند، افزود: مسئولان شهرستانی، استانی و نیرو‌های امدادی برای پیگیری علت حادثه در محل این دبیرستان حضور دارند.

شورای تأمین بروجرد جلسه اضطراری تشکیل داد

نوبت عصر برخی مدارس این شهرستان پس از اتفاق صبح امروز تعطیل شده است و برای دایر یا تعطیل بودن مدارس در روز شنبه هم در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ورود بازرسی به مسمومیت دانش‌آموزان ‌

سعید رازانی مدیرکل سازمان بازرسی لرستان در خرم‌آباد اظهار داشت: علت مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد هنوز به‌خوبی روشن نیست و به‌همین دلیل این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار سازمان بازرسی قرار گرفته است.

وی افزود:‌ به‌محض روشن‌شدن علت مسمومیت دانش‌آموزان بروجردی علت وقوع این جریان از طریق رسانه ها به اطلاع عموم می‌رسد.