۰ نفر

ادامه یک حادثه تلخ در مدارس / ۷۲ دانش‌آموز ‌دختر بروجردی مسموم شدند

۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۶
کد خبر: 702687
ادامه یک حادثه تلخ در مدارس  / ۷۲ دانش‌آموز ‌دختر بروجردی مسموم شدند

۷۲ دانش‌آموز ‌دختر «دبیرستان احمدیه»‌ بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن طی دیروز و امروز به بیمارستان امام خمینی بروجرد منتقل شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، مسلم مرادی فرماندار بروجرد  در بروجرد در این ارتباط اظهار داشت: حدود ۲۰ نفر از دانش‌آموزان نوبت صبح دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد امروز باز هم با علائمی از مسمومیت مواجه شدند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان مسموم‌شده برای درمان به مراکز درمانی شهرستان بروجرد منتقل شده‌اند، افزود: مسئولان شهرستانی، استانی و نیرو‌های امدادی برای پیگیری علت حادثه در محل این دبیرستان حضور دارند.

مهدی غیبی رئیس اورژانس لرستان نیز  گفت‌: متا‌سفانه امروز در دبیرستان احمدیه بروجرد تعداد ۵۲ دانش‌آموز دختر دچار مسمومیت گاز مونوکسید کربن شدند.

وی با بیان اینکه تعداد ۴۱ دانش‌آموز توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی برو‌جرد منتقل شدند، افزود: ۱۱ دانش‌آموز دیگر نیز با وسیله شخصی به بیمار‌ستان منتقل شدند.

۲۱ نفر از دانش‌آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد نیز روز گذشته در ساعت ۱۶ عصر با علائمی از مسمومیت مواجه و توسط اورژانس به بیمارستان آیت‌الله بروجردی این شهرستان منتقل شدند.

مسئولان استانی و شهرستانی آمارهایی متناقض از تعداد مسموم‌شدگان دبیرستان احمدیه بروجرد در پیگیری خبرگزاری‌های مختلف ارائه داده‌اند.