۰ نفر

مرگ مشکوک دختر موزیسین در خانه یک پیرزن

۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹
کد خبر: 702424
مرگ مشکوک دختر موزیسین در خانه یک پیرزن

همزمان با کشف جسد دختر موزیسین در خانه زنی سالمند، پسر و عروس این زن برای رمزگشایی از مرگ مرموز دختر جوان بازداشت شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ روزنامه ایران نوشت: شامگاه ۳۰ بهمن مأموران اورژانس در تماس با کلانتری در غرب تهران از مرگ مشکوک دختری ۳۰ ساله خبر دادند. تکنیسین اورژانس به پلیس گفت: ساعتی قبل، مرد میانسالی با ما تماس گرفت و درخواست کمک کرد. بلافاصله خود را به محل رساندیم اما با جسد دختر جوانی مواجه شدیم که قبل از مرگش، دچار حالت تهوع شده بود و روی لباس‌هایش شیره تریاک ریخته بود. وقتی از  مرد میانسال خواستیم در این خصوص توضیح دهد او مدعی شد که این دختر میهمانشان بوده و بعد از خوردن سوپ حالش بد شده و لکه‌های  روی پیراهنش  سوپ است نه شیره تریاک. با گزارش مأموران اورژانس، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و بازپرس محمدمهدی براعه دستور تحقیقات و بازداشت مرد میانسال و همسرش را صادر کرد.

مرد میانسال در تحقیقات اولیه زمانی که  مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت، گفت: من معلم بازنشسته هستم و مدتی قبل زمانی که از کنار مترو عبور می‌کردم با این دختر آشنا شدم. او موزیسین خیابانی بود. اینکه یک دختر جوان به زیبایی موسیقی می‌نواخت  نظرم را جلب کرد. از آنجا که چندین بار این دختر را در همان محل دیده بودم کم‌کم با او سر صحبت را باز کردم.

او به من گفت که فوق‌لیسانس حسابداری دارد و خانواده‌اش در شهرستان زندگی می‌کنند، اما کار اصلی‌اش موسیقی خیابانی بود و حتی چند مرتبه به او کمک کردم تا برای سفر به ترکیه بلیت بگیرد؛ او در ترکیه نیز برنامه اجرای موسیقی داشت تا از این طریق پولی بدست آورد.

چند روز قبل این دختر به من گفت که پدرش قطعه زمینی در شهرستان فروخته و سهم او را پرداخت کرده است. آنطور که دختر جوان می‌گفت با پس‌انداز خودش، حدود یک میلیارد تومانی پول داشت و از من خواست برای او یک خودرو و خانه‌ای برای زندگی تهیه کنم.

مرد میانسال در ادامه گفت: شب حادثه، خانه مادرم بودم که این دختر تماس گرفت؛ از او خواستم برای صحبت در خصوص خرید خودرو و اجاره خانه به خانه مادرم بیاید.

زمانی که او میهمان خانه مادرم شد برایش وسایل پذیرایی آوردم و گفتم می‌تواند یک خودروی ۲۰۶ خریداری کند یا اینکه سهمیه خرید خودرو بگیرد و با مابقی پولش آپارتمانی اجاره کند. در این میان مادرم برای او سوپ آورد که با خوردن اولین قاشق حالش بد شد و من هم بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و همزمان همسرم هم آمد و ماجرا را برای او تعریف کردم.

بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، باتوجه به مشکوک بودن ماجرا و بررسی‌های اولیه که نشان می‌داد شیره تریاک روی لباس دختر موسیقیدان وجود دارد، دستور انتقال جسد برای آزمایشات سم‌شناسی و بازداشت زوج میانسال برای تحقیقات بیشتر را صادر کرد.