۰ نفر

متهمان ارتشاء و فساد مالی در رباط کریم دستگیر شدند

۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۳۸
کد خبر: 701885
 متهمان ارتشاء و فساد مالی در رباط کریم دستگیر شدند

دادستان شهرستان رباط‌کریم از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر شهرستان رباط‌کریم و تعدادی دلال به اتهام ارتشاء و فساد مالی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمد یوسف‌وند با اشاره به برخورد جدی با مفاسد اظهار داشت: در راستای مبارزه با فساد، یکی از اعضای شورای شهر شهرستان رباط‌کریم و تعدادی دلال به اتهام ارتشاء دستگیر شد و روانه بازداشتگاه شدند.

وی افزود: قوه قضائیه در مبارزه با فساد با هیچ‌کس مماشات نخواهد داشت لذا در راستای مبارزه با فساد چندین نفر دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

داستان رباط‌کریم در ادامه گفت: این دستگیری توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) و با دستور بازپرس پرونده انجام شده و تا زمان تحقیقات کامل و تکمیل پرونده، عضو شورا و دلالان در بازداشت خواهند بود.

یوسف وند تصریح کرد: عمده تخلفات آن‌ها در حوزه‌های مرتبط شهری ارتشاء و فساد مالی بوده است و پرونده در حال انجام تحقیقات مقدماتی است.

دادستان رباط‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید و تکلیف ریاست محترم قوه قضاییه در جهت مبارزه با فساد هر جا ببینیم که کسی دست در جیب مردم کرده و بیت‌المال را غارت می‌کند برخورد جدی خواهیم داشت و یکی از مصادیق آن دستگیری اعضای شورای شهر است.